Nog eentje uit de reeks van Rani & Tessa.
.
Super mooi vastgelegd. Voorste model heeft potentie voor de toekomst!
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Meisjes zijn ondertussen al sterk bezig met catalogus-werk, beiden 9 jaar (is een tweeling)
Hier en dan naar collections/ juniors.
Mooi beeld en mooie meisjes.
Daar zit geen toekomst in, dat is de toekomst.
Nu al voor Mer Du Nord werken.
![]()
Heerlijk plaatje. Tonen, compo, dof... alles zit er in.
Prachtige foto en wat een mooie meisjes![]()
Weer geweldig!
mvg,
Roland
RX100, 2 x DSLR, lichtsterke Nikkors & Carl Zeiss Planar T*, Sigma Macro 150/2.8 OS
http://rolandsphotographs.smugmug.com/
http://www.facebook.com/roland.cuypers
en toffe diagonalen ... maar ik wacht nog op de awacs-versie alvorens te beslissen
Want op mijn (2e-rangs)monitor is het borst/buikgedeelte toch ook "iets veel teveel puur witte vlek" en nog heel goed bij te stellen met shadow/highlight, desgewenst selectief.
Laatst gewijzigd door maGuy; 27 augustus 2007 om 07:24
Onthouden. Kan nog interessante behandeling voor haarverlies worden dan
Had ik wel verwacht en ik bedoel ook niet dat ge dat allemaal proper moet recupereren, maar nu zit er geen dimensie meer in die vlek en eens uw oog erop gevallen is beschouw je dat niet meer als een deel van de foto, maar alsof je de background van je document ziet of zoGe weet het allemaal goe genoeg...
Aan mijn pipetje te zien is het anders bijlange niet uitgebrand, dus het zijn mijn ogen, de monitor en de opgewekte indruk![]()
Heel knappe foto.
En ook chapeau voor die meisjes, wat een blik en uitstraling.![]()
Nice.![]()
Anders is daarom nog niet beter héDenk dat iemand van Fotofolio-niveau wel weet waarom hij iets doet en dat daarvoor veel te zeggen is. Voor hetzelfde geld denk je er zelf binnenkort ook zo over; uw platte flitser hebt ge tenslotte ook opzij gelegd recentelijk
Maar goed, zeer zelden is het er een beetje over, zoals hier
Laat het U herinneringen oproepen van een onbezoedelde maagdelijkheid![]()
zal welAls ik 's morgens wakker word dan ligt er bitterweinig haar op mijn kussen...
Vermoed dat meisjes hiermee super-gelukkig zijn![]()
The quickest way to make money at photography is to sell your camera