Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretfoto Fiebe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretfoto Fiebe

    Vandaag toch even van het mooie weer gebruik gemaakt om een nieuwe portretfoto te maken van m'n dochtertje. De foto is bewerkt en een verzachtend effect werd toegevoegd, so no sharpness!
    Graag Uw mening.


  • #2
    Re: Portretfoto Fiebe

    toffe foto, mooie bewerking en mooi kader. door groothoek heb je wel vertekening van r mooie hoofdje, maar dit is waarschijnlijk met opzet gedaan he.
    http://www.tomvanryckeghem.com

    Comment


    • #3
      Re: Portretfoto Fiebe

      Grrrr, dit soort foto's is wel volledig mijn smaakje! Lekker gedaan, en die lichte "vervorming" maakt het compleet voor mij! Foto's moeten niet altijd perfect de werkelijkheid weergeven.

      Welke lens is hiervoor gebruikt als ik vragen mag?
      lowagie.be

      Comment


      • #4
        Re: Portretfoto Fiebe

        Oorspronkelijk geplaatst door Simba
        Grrrr, dit soort foto's is wel volledig mijn smaakje! Lekker gedaan, en die lichte "vervorming" maakt het compleet voor mij! Foto's moeten niet altijd perfect de werkelijkheid weergeven.

        Welke lens is hiervoor gebruikt als ik vragen mag?
        De vervorming is inderdaad de bedoeling geweest. 'k wou eens wat anders, weet je
        Het gebruikte opbjectief is een AF Nikkor 20-35mm f/2.8 D waarbij hij voor deze foto ingesteld stond op 20mm (rekening houdend met de 1.5 factor voor een dslr komt dat nog uit op een 30mm)

        Comment

        Working...
        X