|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Een bevriende fotograaf had dit model op bezoek en kwam samen met haar naar mijn studio om wat plaatjes te schieten. De bedoeling is een glamour achtige pin-up stijl zonder al te ordinair te zijn. Is dat gelukt?
Foto 1 ![]() Foto 2 ![]() Foto 3
|
|
||||
|
`k ga zeker voor de laatste, mooi belicht en het model staat er het mooist op.
al had ze iets meer ruimte mogen hebben (onder en boven) grt frank
|||||
|
leuke reeks, alleen de visage niet zo.
grt,bouk.
![]() ![]() ![]() ![]() Daar zal ik straks even naar kijken ![]() De foto's hebben veel uitstraling en voelen goed aan
|
2 en 3 zijn heel mooi! De eerste vind ik te veel "blinken" :-)
|
Geef mij maar nummer 2, die steekt kop en schouders boven de rest uit!
![]() ![]() Mvg, Frederic
|
Geef mij maar nr 3
![]() Waarom? Leuke pose, al had ik liever iets minder drukte gehad in de achtergrond. Nummer 1 vind ik persoonlijk te hard geposeerd, en nummer 2....ik weet het niet, maar er scheelt iets aan de foto, al kan ik niet dadelijk vinden wat.
|
Denk persoonlijk dat je dan meteen de meest moeilijke vorm van fotografie hebt gekozen
![]() Glamour en pinup is idd wat je zegt. Niet plat en toch prikkelend. Denk dat je daar best heel goed in geslaagd voor de eerste keer, vooral bij no2. Het is nl. niet alleen het model wat een rol speelt, maar ook de styling, visa, maar vooral de sfeer. Ik doe het je vooralsnog niet na, maar ik denk dat met no2 je heel dicht in de buurt komt. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |