Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pittige Tante
Collapse
X
-
-
Re: Pittige Tante
Schitterende pose, mooi belicht maar ik hou niet van deze jaren 60 bewerkingJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtSchitterende pose, mooi belicht maar ik hou niet van deze jaren 60 bewerking
ps: een boxser draagt geen oorbellenEOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
-
De verwoording van Doudeke vind ik zeer knap maar deze plaat is dan ook gewoon super
Groetjes,
Sebastien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtVan haar zou ik met genoegen een pak op mijn donder krijgen, en door mijn blauwe ogen
heen, en met nog drie stompjes tand in mijn mond, en een gebroken kaakbeen, zal ik nog
naar haar glimlachen.
Maar beslist een pittige foto
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtVan haar zou ik met genoegen een pak op mijn donder krijgen, en door mijn blauwe ogen
heen, en met nog drie stompjes tand in mijn mond, en een gebroken kaakbeen, zal ik nog
naar haar glimlachen.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk bericht... ps: een boxser draagt geen oorbellenVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Comment