Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bij nr 1 : lijkt iets verkeerd met de valse wimpers
Verdorie ge hebt gelijk. Had ik moeten zien. Ik kan op geen enkele andere foto uit de hele reeks (200+ foto's) iets soortgelijks vinden. Lijken wel 2 lagen valse wimpers. Allez, laat dat de pret niet bederven.
Heel goede tweede.
Laag camerastandpunt benadrukt tesamen met de kousen, de vorm van de benen.
één van de weinige foto's waar de schuine opnamestand wel een esthetische meerwaarde heeft volgens mij.
Mooi behang, prachtige tegendraadse kleurencombinatie.
Heel goede tweede.
Laag camerastandpunt benadrukt tesamen met de kousen, de vorm van de benen.
één van de weinige foto's waar de schuine opnamestand wel een esthetische meerwaarde heeft volgens mij.
Ik volg.Ook de reflecties op het latex vind ik knap.
Misschien de beste foto's die ik hier al gezien heb van je (al konden de anderen me zeker ook smaken). Knap werk, gedurfd en uitgesproken. Very very nice, I like it.
Comment