Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pink gangsta chick

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pink gangsta chick

    Van m’n broer kreeg ons dochter Fien onmiddellijk gepast schoeisel. Roze Vans maatje 16. Een fotoshoot met wat bling bling kon dan ook niet lang uitblijven.

    Genomen met de Canon EOS 7D en 24-70mm f/2.8 met softbox rechtsboven.

    Enkele bijkomende foto's vind je op m'n blog.



    Last edited by Faan; 16 augustus 2010, 16:36.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Pink gangsta chick

    leuke plaat en zachte tinten. Jammer dat het andere handje niet zichtbaar is.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Pink gangsta chick

      toffe shoot van je coole dochter
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Pink gangsta chick

        Profiaciat met je dochter? Inderdaad jamer van je hand. Hier ga je nog veel plezier aan beleven

        Comment


        • #5
          Re: Pink gangsta chick

          De hand is gezegd, voor de rest lekker zacht qua kleurtjes en mooi belicht..!
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: Pink gangsta chick

            Fien is een plaatje. Lieve foto

            (kleine tip....softbox heel dichtbij Fien plaatsen (70-80 cm afstand) en dan veel minder licht gebruiken...dan krijg je veel zachtere belichting/schaduwwerk. Het licht is namelijk wel een beetje hard. Dat zie je aan de schaduwpartijen....er is geen zachte overloop en het roze is hier en daar uitgebleekt. Ik kijk uit naar vervolgfoto's

            Comment


            • #7
              Re: Pink gangsta chick

              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Fien is een plaatje. Lieve foto

              (kleine tip....softbox heel dichtbij Fien plaatsen (70-80 cm afstand) en dan veel minder licht gebruiken...dan krijg je veel zachtere belichting/schaduwwerk. Het licht is namelijk wel een beetje hard. Dat zie je aan de schaduwpartijen....er is geen zachte overloop en het roze is hier en daar uitgebleekt. Ik kijk uit naar vervolgfoto's
              Vreemd, de softbox stond nochtans op een grote halve meter.
              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
              Focaldesign

              Comment


              • #8
                Re: Pink gangsta chick

                Hmm....ik vraag me af waar die harde schaduwen dan vandaan komen. Was er ook veel daglicht aanwezig?
                Een zachte schaduw heeft een grote overgang met een overloop van vele tinten, van licht tot donker. Hier is de overgang nogal abrupt. Ik zou in iedergeval de lamp een stukje dimmen.
                Nu lijkt het alsof ik je foto afkraak en dat is mijn bedoeling niet Ik denk alleen dat de foto NOG mooier wordt met een subtielere belichting.
                Geniet van het humpedumpie

                Comment


                • #9
                  Re: Pink gangsta chick

                  Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Hmm....ik vraag me af waar die harde schaduwen dan vandaan komen. Was er ook veel daglicht aanwezig?
                  Een zachte schaduw heeft een grote overgang met een overloop van vele tinten, van licht tot donker. Hier is de overgang nogal abrupt. Ik zou in iedergeval de lamp een stukje dimmen.
                  Nu lijkt het alsof ik je foto afkraak en dat is mijn bedoeling niet Ik denk alleen dat de foto NOG mooier wordt met een subtielere belichting.
                  Geniet van het humpedumpie
                  Geen daglicht, alle gordijnen gesloten, vandaar dat ik het vreemd vind. De flitser is ook maar eentje van 150Watt op 1/2 power dus totaal niet hard. Softbox is 60x60 dus was zo ongeveer even groot als m'n dochter zelf

                  Foto afkraken? Nenee, ge post nog steeds voor opbouwende kritiek hé. Aan ooh's en aah's ben je ook niet veel natuurlijk :-D

                  Enige wat ik kan denken, is dat zij plat ligt en ik geen boom heb om die volledig boven haar te hangen, en dus scheef van rechts heb moeten laten flitsen...
                  Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                  Focaldesign

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pink gangsta chick

                    Leerzaam, lekker even brainwaven. Ehm...ik zal vast heel eigenwijs zijn (I know)
                    maar plaats toch eens de softbox dichterbij (van mij part 30 cm, ala Sandy Puc) en knijp het licht nog meer (150 Watt is voor zijn klein lijfje toch behoorlijk wat power hoor)
                    Ik heb ook een paar 150 Watt lampen en die staan hooguit op 1/4 van hun vermogen als ik zo'n frummel fotografeer. Hte licht hoeft niet recht van boven te komen, zolang het maar hoger staat dan de uk zelf. (anders krijg je zo'n spookeffekt)
                    Gewoon eens proberen...ik ben benieuwd

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pink gangsta chick

                      Sterke plaat

                      Comment

                      Working...
                      X