Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pi tot de 2de macht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pi tot de 2de macht.





    Model: Bert
    mua: Caroline Rigo
    Clothes: Vaudeville
    poof

  • #2
    Re: pi tot de 2de macht.

    Héél mooi maar ik had nog een stapje naar achter gedaan zodat de volledige handen er op hadden gestaan

    groeten
    Mipstoo

    Comment


    • #3
      Re: pi tot de 2de macht.

      De gele (?) toning moest voor mij niet
      Wit is beetje uitgebrand, maar stoort mij niet, net zoals de afgesneden handen
      over het algemeen moet ik zeggen, een matige foto voor wat ik van je gewend ben
      No rules. Great shots.
      -
      Online

      Comment


      • #4
        Re: pi tot de 2de macht.

        Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        De gele (?) toning moest voor mij niet
        Wit is beetje uitgebrand, maar stoort mij niet, net zoals de afgesneden handen
        over het algemeen moet ik zeggen, een matige foto voor wat ik van je gewend ben
        Ik weet eigenlijk ni meer waarom ik hem gepost had.. Ik wou eigenlijk een hele andere posten.
        Op de originele staan de handen er op.. maar ik heb hem in verhouding gecropped dus dat maakte me niet veel uit..
        Het was me vooral te doen om de gele toning.. ik wou iets uitproberen..

        Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verkeerde heb geupload.. ik begin weer te flippen.. na 12u achter da scherm te zitten
        poof

        Comment


        • #5
          Re: pi tot de 2de macht.

          Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verkeerde heb geupload.. ik begin weer te flippen.. na 12u achter da scherm te zitten [/QUOTE]


          Ja maar, je moet ook niet achter uw scherm zitten hé dan zie je toch niks

          Lekker plaatje, naar mijn mening

          jeannot

          Comment


          • #6
            Re: pi tot de 2de macht.

            Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            Ik weet eigenlijk ni meer waarom ik hem gepost had.. Ik wou eigenlijk een hele andere posten.
            Op de originele staan de handen er op.. maar ik heb hem in verhouding gecropped dus dat maakte me niet veel uit..
            Het was me vooral te doen om de gele toning.. ik wou iets uitproberen..

            Ik denk eigenlijk dat ik gewoon de verkeerde heb geupload.. ik begin weer te flippen.. na 12u achter da scherm te zitten
            Een link bijzetten mag altijd e
            ge zet hem int groot en rood en dan zulle ze wel naar de link kijken
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment

            Working...
            X