Zie vorig topic.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
... of deze?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ... of deze?
Je maakt het wel moeilijk.
Voor de cadrage deze. Voor het standpunt/pose en de belichting de andere.
-
Ik vind deze zeer mooi qua belichting, en compo. De kleuromzetting vind ik echter superNikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk berichtJe maakt het wel moeilijk.
Voor de cadrage deze. Voor het standpunt/pose en de belichting de andere.Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Beide zeer verdienstelijk.
Belichting hier ietwat minder contrastrijk maar toch verkies ik de andere en wel om reden dat deze hier wat te medisch overkomt (super arcade en tetanusligging ).
Wel hoedje af voor model die dergelijke pose brengt en fotograaf voor prof benadering en uitvoering.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Ik vind de eerste mooier dan degene uit dit topic
- het contrast
- de hooglichten
- de hand tussen de benen stoort me hier, maar niet op de andere (weet wel niet direct waarom, maar het lijk me hier ook minder romantisch en zwoel maar eerder sexueel getint...)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk berichtWow, prachtige belichting! Ben persoonlijk meer voor deze. Meer spanning en dynamiek. Zou enkel het linkeronderhoekje ook zwarten.
Mvg,
Stijn
je bedoelt rechts waarschijnlijk , zou ik zo laten, koopt mooi mee met het geheel
Comment
-
ik vind de eerste beter.
vind het licht er mooier vallen en ook de houding/pose geeft meer vorm aan het lichaam.
Vorm is misschien niet het juiste woord... maar kan het niet anders omschrijven.Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment
-
deze vind ik ook mooi maar vond de eerste artistieker en vrouwelijker...
mvg
Dimitri
Comment
Comment