Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bovengemiddeld begaafd met pieken IQ136, hoogsensitief en introvert...
dikwijls afwezig en met het hoofd in de wolken,
soms misbegrepen en gepest door leerlingen en zelfs leerkracht,
gedemotiveerd en uiteindelijk depressief ....
't is niet altijd eenvoudig puber te zijn!
knap beeld.
grote,zware woorden in je beschrijving, die best niet gratuit gebruikt worden
alles is onderbouwd met verslagen van kinderpsychologen, psychiaters en andere documentatie....mijn beeld is een aanklacht tegen de misvattingen van de "normale" mens naar de voor hen een beetje vreemde dus in hun ogen "abnormale" medemens met soms desastreuze gevolgen van dien.
PS : is mijn eigen zoon en zoals het gezegde "de appel....." weet ik uit eigen ervaring wat hij meemaakt.....maar uiteindelijk komt het (waarschijnlijk) wel allemaal goed met de jaren leer je er beter en beter met omgaan.
alles is onderbouwd met verslagen van kinderpsychologen, psychiaters en andere documentatie....mijn beeld is een aanklacht tegen de misvattingen van de "normale" mens naar de voor hen een beetje vreemde dus in hun ogen "abnormale" medemens met soms desastreuze gevolgen van dien.
PS : is mijn eigen zoon en zoals het gezegde "de appel....." weet ik uit eigen ervaring wat hij meemaakt.....maar uiteindelijk komt het (waarschijnlijk) wel allemaal goed met de jaren leer je er beter en beter met omgaan.
Grtz
Nathan
Sterk beeld, sterke woorden...
Word er stil van en kan me hier ook in terugvinden.
Soms worden we iets te hard opgedrongen wat "geluk" is. Maar met tijd en boterhammen wijst dat wel zijn eigen uit.
De relatie tussen de plaat en het verhaal ontgaat me. De voorste haarlok had voor mij in het scherptevlak mogen liggen. Goed in beeld gezet, maar om het nou een topplaat te noemen, nee....
De relatie tussen de plaat en het verhaal ontgaat me. De voorste haarlok had voor mij in het scherptevlak mogen liggen. Goed in beeld gezet, maar om het nou een topplaat te noemen, nee....
surströmming is ook vis maar niet iedereen eet het daarom graag hé
surströmming is ook vis maar niet iedereen eet het daarom graag hé
er zijn veel mensen die haring eten...
surströmming heeft meer te maken met de "bereidingswijze"
Ik heb het ooit gegeten, dat stonk niet normaal, maar wel lekker.
er zijn veel mensen die haring eten...
surströmming heeft meer te maken met de "bereidingswijze"
Ik heb het ooit gegeten, dat stonk niet normaal, maar wel lekker.
Eet het jaarlijks brengen ze mee van zweden stinkt Idd maar oh zo lekker en gezond lol
is het niet prachtig dat een beeld dergelijk (tegengestelde) reacties oproept dat men er zelfs surströmming (je zou zelfs denken dat het een soort sur-realistische stroming in de fotografie betreft :-) bij betrekt.
Comment