Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ook een prachtige foto....mooi dat licht zo op haar gezicht
De spanning van de eerste foto die is echter uniek en blijft me meer bij.
Ontzettend mooi model!
Deze is waarlijk prachtig. Schitterend in alle details.
Dit is kunst voor mij.
Ik vind het ook leuk hoe het haar eenheid vormt met de box en het een meer organische vorm geeft. Heel leuk ook hoe het haar op dezelfde hoogte eindigt als het begin van de voeten. Zo heb je tegelijk elementen van symmetrie en assymmetrie.
Complimenten ook naar het model want de pose is tot in de details perfect uitgevoerd.
Deze is waarlijk prachtig. Schitterend in alle details.
Dit is kunst voor mij.
Ik vind het ook leuk hoe het haar eenheid vormt met de box en het een meer organische vorm geeft. Heel leuk ook hoe het haar op dezelfde hoogte eindigt als het begin van de voeten. Zo heb je tegelijk elementen van symmetrie en assymmetrie.
Complimenten ook naar het model want de pose is tot in de details perfect uitgevoerd.
Stef zegt het beter, maar ik vind dit dus ook
dus...
Zonder tepel zou het maar een raar zicht zijn hé Robby
Geef ze geen kans want ze pakken ze met handen en voeten.
Zal ik het anders zeggen.
Door de volle belichting op de tepel begint deze een eigen leven te leiden.
Reactie: "een geluk dat hij niet dood is."
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment