Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi belicht.
goede compositie.
maar die maquillage, dat vieze zwarte gedoe, vind ik maar niks.
ook de pose begrijp ik niet, wat wil je ermee uitdrukken?
Last edited by Koen; 6 november 2010, 11:41.
Reden: Off-Topic comment verwijderd
De belichting vind ik super, alsook het concept. Het enige dat ik er aan zou verbeteren is een stukje minder ruimte laten bovenaan. Dat maakt voor mij de plaat nog een stuk krachtiger.
't is een plaat die ik velen hier op BD nog niet na zie doen, laat staan er even origineel mee uit de hoek komen.
Mvg,
Frederic
Last edited by Koen; 6 november 2010, 11:33.
Maar rap den douche in dermee...
Ik vind het een super gave plaat ..
Toch wel een sexy beeld zo een met vuil besmeurde vrouw..
Is ze met jou samen gaan douchen?
Dat bijna zichtbaar BD overtredinkje is het sterkste aan de foto en de aandachtstrekker..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik kom hier enkele malen het woord "raar" tegen in de comments,...en voor mij is dat eigenlijk prima,
het gaat hier niet over een "fine art nude", of klassiek naakt werk, maar meer over een foto die veel meer aan de verbeelding toelaat, wat tot nadenken stelt, wat intrigeert.
Als we soms zoiets niet eens uitproberen,...vervelen we ons misschien wel in de studio
Pose, licht (hoewel de armen verschillen zoals dag & nacht) allemaal dik in orde. Maar dat artificieel uitgesmeerd vuil - "toevallig" de borsten ontwijkend - maakt direct duidelijk dat het om een gekunstelde foto gaat gemaakt door een fotograaf, ivp een intrinsiek beeld dat op zichzelf kan staan in een eigen concept of verhaal. En dan is voor mij persoonlijk de magie weg.
Last edited by Koen; 6 november 2010, 11:42.
maakt direct duidelijk dat het om een gekunstelde foto gaat gemaakt door een fotograaf
Misschien moet ik dan voor mijn volgend fotootje hier, eens eén tonen gemaakt "zonder" fotograaf ?
Vandaag laat ik alleszins mijn camera eens alleen in de studio staan (in stand-by mode), en binnen 24 h ben ik eens benieuwd wat mijn Canoneke op zijn eigen ervan gemaakt zal hebben?
Zijn alle studio foto's nu niet "gemaakt" door een fotograaf ?
Beauty, fashion, enz...is eigenlijk allemaal "gemaakt",...of heb ik er nog steeds niets van begrepen?
Iets minder "gemaakte" foto's vind je in het onderdeel "mensen en straat fotografie", ...en dan nog,
dan "maakt" de fotograaf ook zijn compositie, licht, sfeer, en bij Cartier Bresson, was zelfs zijn straat fotografie volledig "in scène" gezet !
Comment