|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
leuk, maar bij alle drie gaat al snel de aandacht naar de omgeving ipv naar het stel.
grt,bouk.
|
Deze nieuwe toegevoegde reeks doen mijn mening die ik gaf in je andere topic echter niet wijzigen.
Hopelijk kan je met zoveel verschillende settings toch een samenhangend album presenteren... Mvg, Frederic
|
Citaat:
Vind de kwaliteit van de foto's toch een beetje ondermaats voor een huwelijksreportage. Nu ja, als het koppel tevreden is, dan is alles ok hé
|
De foto's zijn idd allemaal op een boerderij genomen. De boerderij is trouwens de eigendom van het getrouwde koppel. De lokatie was volledig de keuze van het koppel en ik vind dat ze goed gekozen hebben.
|
|
||||
|
Citaat:
De kwaliteit van het geleverde fotomateriaal vind ik ondermaats
Canon 1D-MKIII - Canon 5DMKII - Canon 24-70 L 2.8 - Canon 24-105 IS 4.0 - Canon 70-200L 2.8 IS - Canon 300L 2.8 IS - Canon 50,85,135 - Canon convertor 1.4 II - Canon 100 2.8 Macro - Tokina 12-24 - Canon Ex-580II |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nog enkele insecten uit de Provence | * Fuse * | Showcase Macro & Close-Up | 13 | 7 september 2007 20:45 |
| Zaterdag 31 maart - Militair Hospitaal Antwerpen - RFC | Fullator | Shooting Days | 564 | 4 september 2007 08:35 |
| Nog enkele uit Schaffen | Pace | Showcase Transport | 3 | 19 augustus 2007 18:58 |
| Nog enkele vliegen... | frans_vdm | Showcase Macro & Close-Up | 19 | 7 augustus 2005 19:33 |
![]() |