Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nobody is perfect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nobody is perfect

    Tenminste...als het gaat om symmetrie. Er is altijd wel wat groter,kleiner, schever, rechter enz...

    Model: Juniarti
    Visa: Eveline Cornelis
    Knopjes: Moi.



    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Nobody is perfect

    heel mooi hoor, misschien de volgende keer voor echte perfectie, twee linker of twee rechter helften tegen elkaar shoppen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nobody is perfect

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      heel mooi hoor, misschien de volgende keer voor echte perfectie, twee linker of twee rechter helften tegen elkaar shoppen.
      grt,bouk.
      Zou ook kunnen ( is ook vaak een opdracht op een fotoschool) maar daar hou ik niet van. Dan ben je niet jezelf meer vind ik.
      Is trouwens ook bijna niet te doen. Dan zie je pas hoe 'scheef' je eigenlijk bent hahaha.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nobody is perfect

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heel mooi hoor, misschien de volgende keer voor echte perfectie, twee linker of twee rechter helften tegen elkaar shoppen.
        grt,bouk.
        Nee hoor dat vind ik echt geen goed idee. Probeer dat maar zelf eens en laat me weten wat je er van denkt?

        Comment


        • #5
          Re: Nobody is perfect

          ... and my name is nobody ... hihi

          prima plaat
          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #6
            Re: Nobody is perfect

            Je foto's zijn steeds studio-grafische hoogstandjes waar ik totaal geen kaas van gegeten heb qua lichtopstelling en toegepaste technieken... Maar eerlijk gezegd vind ik sommige van je beelden te perfectionistisch ... Ik ben ervan overtuigd dat jouw beelden in zijn discipline hoge toppen scheren maar ik mis steeds het rauwe en pure hierin. "Smaak is goesting" een geluk maar...het zou hier anders maar saai zijn op BD...

            Ik weet ook dat je je kader gebruikt als handelsmerk maar bij deze platen vind ik ze een beetje afbreuk doen aan de foto... Het model lijkt me te eng gevangen...
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

            Gratis kijkplezier Coming soon

            Comment


            • #7
              Re: Nobody is perfect

              Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
              Je foto's zijn steeds studio-grafische hoogstandjes waar ik totaal geen kaas van gegeten heb qua lichtopstelling en toegepaste technieken... Maar eerlijk gezegd vind ik sommige van je beelden te perfectionistisch ... Ik ben ervan overtuigd dat jouw beelden in zijn discipline hoge toppen scheren maar ik mis steeds het rauwe en pure hierin. "Smaak is goesting" een geluk maar...het zou hier anders maar saai zijn op BD...

              Ik weet ook dat je je kader gebruikt als handelsmerk maar bij deze platen vind ik ze een beetje afbreuk doen aan de foto... Het model lijkt me te eng gevangen...
              Mooie reacties Godi, en ik voel je prima aan. Dat kader is idd mijn merkje, maar los daarvan had ik een tijd terug 800 pix zonder kader. Dat moest snel weer terug naar af volgens div. leden. Ook scheelt me dat 300kb per foto op mijn webserver die aardig dicht begint te slibben.

              Tja.. en dat perfectionistische dat is helemaal mijn ding. Kan het niet helpen maar ben er gek op. Zal je nog sterker vertellen. Dit meisje, 20 jaren jong, had een huid als een zijden deken. Visa er bij, beautydish en de octa erop.. bewerking ca 4 minuten aan wat pukkeltjes en oneffenheden. Uiteraard mijn vaste concept blur20% maar thats it.

              Maar goed ook dat smaken verschillen in deze hobby hoor. Neemt echter niet weg dat ik het heerlijk vind om naar anderen te kijken hoe zij hun plaatjes maken. Ik kan net zo genieten van een oude zwarte man met diepe groeven , een baby, een hond, of een jonge meid van 16 met een spekglad huidje. Zolang ik maar kan zien dat de fotograaf plezier in zijn/haar hobby heeft. Snap je wat ik bedoel?

              @iedereen: thnx

              @Lana: 'My name is nobody' - dat was een leuke film vroeger
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Nobody is perfect

                nobody is perfect ... ook de fotograaf niet ??

                ik vind vooral de 2° mooi, maar wat me op beide niet lekker zit is de DOF tov het lichaam. Das imho blur ipv DOF (correct me if I'm wrong).

                Ook nog ff met het blur tool over haar linker schouder gaan zou ik zeggen
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  Re: Nobody is perfect

                  Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                  nobody is perfect ... ook de fotograaf niet ??
                  Helemaal gelijk

                  ik vind vooral de 2° mooi, maar wat me op beide niet lekker zit is de DOF tov het lichaam. Das imho blur ipv DOF (correct me if I'm wrong).

                  Ook nog ff met het blur tool over haar linker schouder gaan zou ik zeggen
                  nope.. is DOF. Foto is iets schuin van boven genomen. Kan er vanavond nog een keer overheen poetsen (voor de zekerheid), maar denk niet dat het veel uithaalt.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nobody is perfect

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    heel mooi hoor, misschien de volgende keer voor echte perfectie, twee linker of twee rechter helften tegen elkaar shoppen.
                    grt,bouk.
                    Zou ook kunnen ( is ook vaak een opdracht op een fotoschool) maar daar hou ik niet van. Dan ben je niet jezelf meer vind ik.
                    Is trouwens ook bijna niet te doen. Dan zie je pas hoe 'scheef' je eigenlijk bent hahaha.
                    En toch zou je het eens voor de grap moeten doen (niet te serieus of perfect, gewoon voor het gevoel); dan zie je maar dat we blij zijn dat we niet symmetrisch gebouwd zijn.
                    Altijd leuk om eens te zien en deze foto's lenen zich daar uitstekend voor.

                    De tweede vind ik, ondanks de over-de-top makeup het leukste.


                    Ik kan het wel vinden in het commentaar van Godi. Dit zijn geen meisjes meer maar echte modellen, gespeend van realiteit. De glad, te mooi, te perfect... (maar gelukkig niet symmetrisch )
                    Maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is. Ze zijn perfect uitgevoerd, met zorg en liefde gepost-processed. Het is een aparte tak van fotografie waarvan je moet houden. Sommigen doen dat, anderen gaan voor het rauwe

                    Persoonlijk denk ik dat deze foto's niet langer hoogstandjes zijn. Onze Jörgen produceert ze bijna aan de lopende band Eén ding is zeker, hij heeft het volledig in de hand, weet precies waarmee hij bezig is en doet het ook nog goed ook. Maar het verrassende is er een beetje vanaf.
                    Met alle goede bedoelingen
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nobody is perfect

                      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                      Persoonlijk denk ik dat deze foto's niet langer hoogstandjes zijn. Onze Jörgen produceert ze bijna aan de lopende band Eén ding is zeker, hij heeft het volledig in de hand, weet precies waarmee hij bezig is en doet het ook nog goed ook. Maar het verrassende is er een beetje vanaf.
                      Met alle goede bedoelingen
                      Ja.... dat verrassende is een waar ding. Maar goed. Deze platen heb ik nog niet zo gepresenteerd dus dat is al een hele verrassing hahaha. Vraag me trouwens wel eens af hoe verrassend een foto moet zijn. Forum zou snel dood gaan als dat de insteek zou zijn.

                      Dit was trouwens de laatste shoot. Ik heb nog wel het eea aan materiaal om te posten, maar dan zijn jullie even van me af
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nobody is perfect

                        6 reacties? hmm.. dan moeten de platen wel erg slecht zijn
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nobody is perfect

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          6 reacties? hmm.. dan moeten de platen wel erg slecht zijn
                          Zijn ze nog slecht met een 7de erbij

                          Knappe MU, wou dat nog eventjes toevoegen, jammer dat dit niet aan bod gekomen is
                          www.fotofolio.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nobody is perfect

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            6 reacties? hmm.. dan moeten de platen wel erg slecht zijn
                            tja, nu weet jij ook eens wat de meesten meestal ervaren
                            --
                            Play Drakensang - a free online mmorpg

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nobody is perfect

                              normaal gezien zie ik graag ogen in een modelfoto
                              maar nr2 heeft wel wat

                              mooi gedaan
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X