Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje ;)

    zaterdag een nieuw lensje gekocht de 50mm 1.8. moest getest worden bij gebrek aan model


  • #2
    Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

    Doe je aan body building? Je schouders komen gigantisch over. Maar misschien was dat je bedoeling.
    De MUA op je wangen is komt ook niet goed uit, door je lichtinval denk ik.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

      Bodybuilding wil ik het zelf niet noemen. Sport wel erg veel . Dus het klopt wel een beetje dat mijn schouders iets meer groter zijn dan de gemiddelde vrouw.

      Bedankt voor je reactie!

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

        Mooi model :-). Foto vanuit n hoger standpunt zou ms flatterender zijn idd ivm brede schouders.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

          tja...zit met die andere in mijn hoofd.

          vind ik toch mooier hoor.
          maar tis een goede poging.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

            @Johan, bedankt! Er zijn idd wel manieren om smaller over te komen op de foto, is waar. Maar omdat ik veel bezig ben met mijn lichaam en krachttraining doe vond ik het juist gaaf zoals eerder aangehaald werd om een keer dát dus wat duidelijker naar voren te brengen. Immers, ik werk er iedere dag hard voor hihihihi.

            @ de rest, ieder z'n ding natuurlijk he
            Maar wat vinden jullie van compositie, licht gebruik, scherpte etc etc,... Zeg maar van de techniek achter de foto.
            Ipv van de vrouw op de foto

            Comment


            • #7
              Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

              Je hebt dat goed gedaan !
              Denk dat de meeste het onderschatten om jezelf op de foto te zetten. Na 20 keer proberen is er dan eindelijk 1tje geluk waar je blij mee bent en dan beginnen ze over uw schouders ( denk dat de meeste jaloers zijn op uw schouders ;-) )

              Op de technische kant van de foto kan ik niet veel aanmerken, behalve dat je een beetje te dicht bij de achtergrond stond ( schaduw op de achtergrond ). Maar ik had je liever gezien met een veel te klein bikinitje aan en volledig onder de olie

              Je hebt een super mooi gezicht. Daar moet je zeker iets mee doen !!
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                A very pretty baby
                voor de rest volg ik Lieven wat de bikini etc betreft

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                  Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                  Je hebt dat goed gedaan !
                  Denk dat de meeste het onderschatten om jezelf op de foto te zetten. Na 20 keer proberen is er dan eindelijk 1tje geluk waar je blij mee bent en dan beginnen ze over uw schouders ( denk dat de meeste jaloers zijn op uw schouders ;-) )

                  Op de technische kant van de foto kan ik niet veel aanmerken, behalve dat je een beetje te dicht bij de achtergrond stond ( schaduw op de achtergrond ). Maar ik had je liever gezien met een veel te klein bikinitje aan en volledig onder de olie

                  Je hebt een super mooi gezicht. Daar moet je zeker iets mee doen !!
                  Inderdaad het is het niet gemakkelijk . 48 gemaakt en 3 knappe er tussen .

                  Ja klopt van de achtergrond zal er volgende keer op letten en over die bikini wie weet ooooit
                  Dank je wel. zo nu en dan een foto van mezelf maken vind ik leuk maar voel me niet geroepen er voor de rest iets mee te doen.

                  gNo: dank je wel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                    Zonder bikinietje mag ook :-)
                    Sorry kon me niet houden - maar zal maar beter opletten - want met zo'n imponerende body ........ !
                    even serieus - zou zeker ook eens voor portret gaan want je hebt absoluut een knap gezicht !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                      Vind ik best een mooie plaat . Standpunt vind ik best goed hoor. Maar heb toch twee bemerkingen.

                      Wat heb je op je kaken, lijkt wel heel veel blush of is het schaduw
                      Op de achtergrond zie ik banding

                      Voor de rest knap hoor om jezelf zo op de plaat te zetten Is mij nog nooit gelukt.
                      Maar ja ik heb dan ook geen sixpack maar een monopack...
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                        Gelaat te sterk afgelijnd en een huidskleur om van te rillen.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                          Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                          ...... zou zeker ook eens voor portret gaan want je hebt absoluut een knap gezicht !
                          zie #5.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                            Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht

                            Ja klopt van de achtergrond zal er volgende keer op letten en over die bikini wie weet ooooit
                            Ik zorg wel voor de olie
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuw jurkje + nieuwe lens = nieuw zelfportretje

                              Idd blush op de wangen Flash heel veel was het niet hoor :P wel een donkere kleur en de banding komt door de bewerking het zit namelijk niet in onbewerkte foto. Ik vond het zelf niet storend. Maar volgens de regeltjes zal het er wel niet horen hihihi.

                              Jos: Niets geshopt aan gelaat. Bedankt voor je reactie!!

                              lieven lens: Had niet anders verwacht hahaha.

                              Comment

                              Working...
                              X