Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nee! zei ik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nee! zei ik



    Hij wou wèl op de foto, hoor ;-)
    Last edited by liv'em@bxl; 28 september 2017, 21:16. Reden: aanpasing beeld ifv leeglopende vijver :-)
    De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

  • #2
    Re: Nee! zei ik

    Naar compo toe had ik liever wat meer ruimte langs de andere kant gezien. Ik begrijp dat de vijver waarschijnlijk mooier is dan de andere kant, maar toch.
    In deze situatie valt me ook op dat de foto niet mooi recht staat, de weerspiegeling van de bomen zegt me dat de foto waarschijnlijk iets naar links gekanteld moet worden.
    Deze kan me iets minder bekoren, sorry, elk zijn mening.

    Comment


    • #3
      Re: Nee! zei ik

      Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
      Naar compo toe had ik liever wat meer ruimte langs de andere kant gezien. Ik begrijp dat de vijver waarschijnlijk mooier is dan de andere kant, maar toch.
      In deze situatie valt me ook op dat de foto niet mooi recht staat, de weerspiegeling van de bomen zegt me dat de foto waarschijnlijk iets naar links gekanteld moet worden.
      Deze kan me iets minder bekoren, sorry, elk zijn mening.
      Hey,

      je hoeft je niet te verontschuldigen voor je mening ;-)

      Over de compo mogen we idd van mening verschillen. Persoonlijk vind ik het 'in een hoekje gedrumd zitten' wel passen bij dit 'verhaal', maar ik heb er begrip voor dat het niet iedereen aanspreekt.

      Over de schuine lijn (het leeglopende meer) heb je gelijk. Daar ben ik wat slordig geweest in de afwerking en heb het bij deze beter proberen te doen... (update bovenaan)
      Last edited by liv'em@bxl; 28 september 2017, 21:17.
      De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

      Comment


      • #4
        Re: Nee! zei ik

        Oorspronkelijk geplaatst door Dyn Llun Bekijk bericht
        Hey,

        je hoeft je niet te verontschuldigen voor je mening ;-)

        Over de compo mogen we idd van mening verschillen. Persoonlijk vind ik het 'in een hoekje gedrumd zitten' wel passen bij dit 'verhaal', maar ik heb er begrip voor dat het niet iedereen aanspreekt.

        Over de schuine lijn (het leeglopende meer) heb je gelijk. Daar ben ik wat slordig geweest in de afwerking en heb het bij deze beter proberen te doen...
        Da's al beter, maar update mag je gerust bovenaan plaatsen, dat is makkelijker voor de andere mensen om te volgen.
        Over het verhaal achter de foto kan ik je wel volgen, dan snap ik uw compo.
        Nog 1 klein puntje van kritiek, de vlekjes boven de bomen zou ik weg doen, en de lijn onderaan misschien volledig uit de hoek laten komen.

        Comment


        • #5
          Re: Nee! zei ik

          Heel mooi, de update.
          Compo kan voor mij zeker, past er goed bij.
          De donkere delen rond zou ik misschien ietsje oplichten, maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Nee! zei ik

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Heel mooi, de update.
            Compo kan voor mij zeker, past er goed bij.
            De donkere delen rond zou ik misschien ietsje oplichten, maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.
            +1. Mooie foto met 'n leuk verhaal.

            Groetjes, Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: Nee! zei ik

              Ik zie enkel deze foto en inhoudelijk lijkt me deze in orde, alleen het aangezicht loopt volledig dicht.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Nee! zei ik

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Ik zie enkel deze foto en inhoudelijk lijkt me deze in orde, alleen het aangezicht loopt volledig dicht.
                ik volg hier
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Nee! zei ik

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Ik zie enkel deze foto en inhoudelijk lijkt me deze in orde, alleen het aangezicht loopt volledig dicht.
                  Ik heb idd de oudere foto verwijderd. Wat het aangezicht betreft --> de jongen draait het hoofd weg, dus er is geen gezicht te zijn. Misschien dat dat tot verwarring leidt.

                  Overigens is zijn hoofd op mijn scherm wel min of meer in detail te zien. Het lijkt dus echt van scherm tot scherm anders te zijn...

                  Lieven
                  De ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.

                  Comment

                  Working...
                  X