Sam !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
natural red continues
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: natural red continues
eigenlijk vind ik dit een fantastisch beeld. de vake en de moeke zullen dat imho ook vinden. dit kindje straalt fantastisch, vind ik.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichteigenlijk vind ik dit een fantastisch beeld. de vake en de moeke zullen dat imho ook vinden. dit kindje straalt fantastisch, vind ik.
Comment
-
Ik geloof dat ik iemand ben die niet snel reageer, maar voor deze foto geef ik graag mijn proficiat.
Comment
-
Ventje staat er schitterend op maar het verbaast mij dat er niets wordt gezegd dat de handen er niet op staan. Of is dit geen probleem? Moest het mijn foto zijn dan zou het mij storen, ik weet niet wat jullie daarvan vinden?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtVentje staat er schitterend op maar het verbaast mij dat er niets wordt gezegd dat de handen er niet op staan. Of is dit geen probleem? Moest het mijn foto zijn dan zou het mij storen, ik weet niet wat jullie daarvan vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtVentje staat er schitterend op maar het verbaast mij dat er niets wordt gezegd dat de handen er niet op staan. Of is dit geen probleem? Moest het mijn foto zijn dan zou het mij storen, ik weet niet wat jullie daarvan vinden?
Comment
-
Persoonlijk zie ik dit heel graag. Mooi spontane opname met het 'marcelleke' dat bijdraagt aan de ontspannen sfeer. Proficiat met de verdiende HOF!
Groetjes Marchristan.
Comment
-
-
Proficiat met de HoFVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
Comment