Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Natalia

    2 weekenden geleden met mijn echtgenote gaan wandelen aan de Kruiskapel te Eksaarde met de optiek een paar portretten te maken.

    Deze is een van de resultaten

    Canon EOS 6d met Tamron 90mm f2.8



    Verstuurd vanaf mijn K01B met Tapatalk
    Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXII
    You don't take a photograph. You make it - Ansel Adams

  • #2
    Re: Natalia

    Toch enkele kleine bemerkingen bij deze.
    Je foto is veel te geel, ik denk dat de witbalans eens herzien moet worden.
    Ook naar pose toe begrijp ik uw opzet wel, maar dan had ik er de ellebogen bij genomen. Nu heb een een beetje een vreemd beeld met de stukjes arm die uit het hoofd komen.
    Met uw 90mm had je dan waarschijnlijk wel een laddertje nodig (), een 50mm zou voldoende geweest zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Natalia

      Vind ook de kleur (geel ) niet zo geslaagd.
      Ook de ogen mogen wat lichter.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Natalia

        Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Toch enkele kleine bemerkingen bij deze.
        Je foto is veel te geel, ik denk dat de witbalans eens herzien moet worden.
        Ook naar pose toe begrijp ik uw opzet wel, maar dan had ik er de ellebogen bij genomen. Nu heb een een beetje een vreemd beeld met de stukjes arm die uit het hoofd komen.
        Met uw 90mm had je dan waarschijnlijk wel een laddertje nodig (), een 50mm zou voldoende geweest zijn.
        Inderdaad, had bewust maar 1 lens meegenomen [emoji6] volgende keer de 50mm ook mee [emoji4]

        Verstuurd vanaf mijn K01B met Tapatalk
        Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXII
        You don't take a photograph. You make it - Ansel Adams

        Comment

        Working...
        X