|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Over de bewerking, de omzetting en de korrel ... dat mag ik wel ...
alleen ... ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik er een gezicht in zie ... door de schaduwval op de buik ... Sorry ... Gr. X.
||||
|
Citaat:
Iets wat zo'n mooie foto had kunnen zijn wordt imho herleid tot eigenlijk onbruikbaar, althans wat mezelf betreft. Misschien heeft de TS er nog andere in die reeks die die schaduw niet hebben en die zo afgewerkt kunnen worden zodat dit beeld alsnog gered kan worden. 't zou zonde zijn mocht hij dat niet hebben. Zo niet, gewoon overmaken. Dat zal je niet beklagen! Mvg, Frederic
|
leuk en prima titel.
grt,bouk.
|
ga maar lekker door hoor, maar niet tè scheutig worden met de korrels.
grt,bouk.
|
Ik vind ze mooi, hoewel het onderste gedeelte (buik) op de eerste foto mij wel een beetje stoort. Trekt teveel aandacht.
Groetjes, Marius
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| What a woman !! | Rumocool | Showcase Model, Studio & Glamour | 9 | 11 december 2007 10:56 |
| Mystery trees | Rosse | Fotodiscussie Extra | 7 | 14 november 2007 12:18 |
| Naturel woman | Sweetmieke | Showcase Model, Studio & Glamour | 3 | 8 augustus 2007 09:28 |
| Ubein Bridge Mystery solved | kodachrome | Showcase Model, Studio & Glamour | 5 | 7 september 2006 06:56 |
| Pretty Young Woman !?? | jamonadap | Test Forum | 14 | 28 juni 2002 11:40 |
![]() |