Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Meer dan verdienstelijk
'k Wist niet dat je nu al MUA's inhuurde ?
Persoonlijk vind ik de ongelijke slagschaduw onder haar kin storend. Ge hebt nog tijd voor een tweede ronde he
Knappe plaat inderdaad.
Knap model en heel goed geschminkt.
Maar moet Tjerri bijtreden nog iets aan die slagschaduw doen en je hebt volgens mij een perfect plaatje.
grtz
Bedankt voor de comments.
De originele heeft een kleiner DOF, maar ik kon er niet meer uitkrijgen fototechnisch (is met 85mm 1.8 genomen). Ik heb geprobeerd of ik de DOF wat kon simuleren met nabewerking, maar degene (met wat fototechnische achtergrond) zagen direct dat het niet 'natuurlijk' was. Dus ik laat het nu maar zo, maar moest dit netjes kunnen met nabewerking, dan ben ik wel nieuwsgierig naar de werkwijze.
He Nena ik heb de filmposter eens goed bekeken en inderdaad de schaduw onder de kin is er ook.
Al is mijn persoonlijke smaak liever zonder die slagschaduw.
Ik kijk vol met bewondring naar hoe je het voor elkaar krijgt met je belichting om het origineel perfect na te bootsen.
Ik kijk vol met bewondring naar hoe je het voor elkaar krijgt met je belichting om het origineel perfect na te bootsen.
Dat was eigenlijk het makkelijkste van het hele projectje. MUA en PP waren de grootste tijd-opslorpers.
2 strobist flitsers, 1 achtergrond, 1 model, geen modifiers. Simpeler kan niet me dunkt. En een goede MUA natuurlijk.
Dat was eigenlijk het makkelijkste van het hele projectje. MUA en PP waren de grootste tijd-opslorpers.
2 strobist flitsers, 1 achtergrond, 1 model, geen modifiers. Simpeler kan niet me dunkt. En een goede MUA natuurlijk.
Dat laatste is zeker waar Nena
Mooi ik had deze nog niet gezien hier
druk , druk, druk hé zoals je weet
Help...
Ik heb ondertussen bovenstaande plaat voorgelegd in de avondschool en men vond dat ik de ogen nog 'anders' moest bewerken.
Als je het origineel erbij neemt, dan blijken de ogen pupillen/iris zelf zwart te zijn en het oogwit in kleur met zwarte hoeken.
Ik had het anders gezien, nl. zwarte pupil, gekleurde iris en oogwit errond zwart, maar dat laatste lukte me dus ook niet in nabewerking.
Is er iemand, help o help, die mij tips kan geven hoe die ogen meer 'waarheidsgetrouw' te maken. Mijn paar uur gesjoemel leveren niks op.
Zelf blijf ik ook wel overtuigd van mijn eerste (geposte) beeld, maar misschien is dat gewoon omdat ik het niet anders kan...
Comment