Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my best friend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • my best friend

    facebook

  • #2
    Re: my best friend

    knappe foto , tint van de hand is te geel ,zet zich voort in gans foto .
    prima dof .
    Rekening houdend met alles is dit een foto.

    Comment


    • #3
      Re: my best friend

      Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      prima dof.
      Het paardehoofd mag dan wel scherp zijn, het hoofd van het meisje niet. Jammer dat er niets iets meer van het hoofd van het paard op de foto staat, met name de ogen. Dat zou een leuke interactie tussen paard en meisje geweest kunnen zijn.

      Comment


      • #4
        Re: my best friend

        Ik vind deze niet geslaagd, sorry. Onscherp meisje, geen ogen van het paard of iets anders ontbreekt naar mijn gevoel. Gele hand van het meisje.

        Comment


        • #5
          Re: my best friend

          Ik volg jullie
          Mss is deze versie dan beter...........

          facebook

          Comment


          • #6
            Re: my best friend

            Voor wat betreft scherpte en compositie is deze crop beter. De kleur van de hand blijft een probleem (misschien was er wel iets dat die gele kleur oplevert). Het contrast is iets te veel aangezet.

            Comment


            • #7
              Re: my best friend

              Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
              Mss is deze versie dan beter...........
              nee hoor, gaat ten koste van de juist zo leuke/grappige compo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: my best friend

                Eerste is goed hoor

                Comment


                • #9
                  Re: my best friend

                  oh zo jammer daar had je een mooie compo maar de details beletten dat het een prachtplaat is..

                  -compo houden, mss iets meer uitzoomen
                  -scherpstellen op gezicht van meisje
                  -mss kleuren iets bijwerken in PS


                  ps: zit ze nu werkelijk waar tussen de voorbenen van dat paard? Is dat niet euh.. gevaarlijk?
                  Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

                  Comment


                  • #10
                    Re: my best friend

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic007 Bekijk bericht
                    oh zo jammer daar had je een mooie compo maar de details beletten dat het een prachtplaat is..

                    -compo houden, mss iets meer uitzoomen
                    -scherpstellen op gezicht van meisje
                    -mss kleuren iets bijwerken in PS


                    ps: zit ze nu werkelijk waar tussen de voorbenen van dat paard? Is dat niet euh.. gevaarlijk?
                    Deze beelden komen uit een korte shoot tussen de benen van haar paard......niet gevaarlijk hoor als je ziet hoe dat duo met elkaar opschiet........het boven getoonde moment duurde helaas maar enkele seconden.....veel tijd was er dus niet.. maja normaal moet dat wel kunnen.......
                    Het omgevingslicht was erg geel tgv van de opgestapelde strobalen .....vandaar de gele kleur in de foto's........
                    Ondanks de technische tekortkomingen vond ik deze foto toch iets hebben..........
                    facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: my best friend

                      Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                      Deze beelden komen uit een korte shoot tussen de benen van haar paard......niet gevaarlijk hoor als je ziet hoe dat duo met elkaar opschiet........het boven getoonde moment duurde helaas maar enkele seconden.....veel tijd was er dus niet.. maja normaal moet dat wel kunnen.......
                      Het omgevingslicht was erg geel tgv van de opgestapelde strobalen .....vandaar de gele kleur in de foto's........
                      Ondanks de technische tekortkomingen vond ik deze foto toch iets hebben..........
                      Moest je een RAW hebben van de 2e en hiermee de witbalans en belichting kunnen aanpassen heb je voor mij part een topplaat!
                      Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

                      Comment


                      • #12
                        Re: my best friend

                        Witbalans komt inderdaad nogal gelig over,maar ondanks dat wel een leuk spontaan beeld.Persoonlijk vind ik de 2de versie iets beter doordat de scherpte daar meer op het meisje ligt.
                        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

                        Comment

                        Working...
                        X