Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een foto die de kijker vragen doet stellen. Het nodigt de kijker uit om na te denken over het beeld.
Zelf zou ik iets meer contrast durven geven.
Prima gedaan.
Inderdaad, een imponerende foto met een maatschappelijke achtergrond. Iemand die alleen een zware last voortduwt...... stemt tot nadenken. Misschien wil niet iedereen dat en zijn er daarom weinig reacties. Het Latijn begrijp ik niet dus voor mij is het niet relevant in de foto. Ik zou het dan ook wegcroppen. Het beeld alleen zegt voor mij al genoeg. De schuine strepen van het gordijn storen mij wat, had er wat meer beweging in gezeten dan kon het wel voor mij.
Een tekst eist altijd aandacht, hier mag deze gerust weg. Boeiend beeld omdat het verhaal achter de foto zo sterk is doch hieraan wordt weinig tot geen aandacht besteed bij de 'kijkers', daar moeten we dan maar leren mee leven. Heel sterke foto dus Xavier
Comment