Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistress Ancilla

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mistress Ancilla

    Een selectie uit een reeks met Nederland's bekendste fetish model. Wel kinky, maar geen 18+ dit keer.
    Twee foto's uit deze reeks (waarvan eentje hier onder) zijn gebruikt geweest op een flyer en op magazinecover.

    EXIF: Sony F828, 1/250, F/5,6. ISO 64.

    Patrick.






  • #2
    Re: Mistress Ancilla

    De 2e had ik graag voluit gezien Heb je 'm zo ook?
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

    Comment


    • #3
      Re: Mistress Ancilla

      Bij 1 heb ik een gevoel van onscherpte, vooral bij haar heupen. (Liquify?)
      Kzie dit in ieder geval veel liever als de vorige post
      Volgens mij krijgt ge met de zweep als ge de afwas niet doet

      Comment


      • #4
        Re: Mistress Ancilla

        @Jayjay_T: De 2e is geen crop, maar ik heb wel een foto van die pose, voluit. Helaas vind ik die niet zo goed.

        @Lennert: No liquify. Alleen kleine kleurcorrectie gedaan in PS. Retouchering aan gezicht is minimaal, if any. (Is al ff geleden, dus kan het niet zo direct zeggen). En dus niks aan de heupen gedaan.

        Patrick.

        Comment


        • #5
          Re: Mistress Ancilla

          Wat een Bitch, maar wel een mooie Bitch, en mooie foto's hoor! op de derde kijkt ze iets te lief.
          Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

          Comment


          • #6
            Re: Mistress Ancilla

            Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk bericht
            Wat een Bitch, maar wel een mooie Bitch, en mooie foto's hoor! op de derde kijkt ze iets te lief.
            Doen ze altijd hoor, voor ze woest worden...

            Comment


            • #7
              Re: Mistress Ancilla

              voor mij nummer... had ze er graag helemaal op gezien...

              greets,
              !w!p
              Canon & Tamron

              Comment


              • #8
                Re: Mistress Ancilla

                Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri1974 Bekijk bericht
                voor mij nummer... had ze er graag helemaal op gezien...

                greets,
                !w!p
                Het is origineel een reeks van 100+ fotos, dus ze staat er wel meermaals voluit op, maar hier mag ik er maar 3 posten he. En dus heb ik een keuze moeten maken.

                Patrick.

                Comment


                • #9
                  Re: Mistress Ancilla

                  2e komt het beste uit de bus maar de hele serie kan me niet overtuigen.
                  Bij dit soort dingen verwacht ik meer spanning in de verlichting, of meer byte in de foto's, (meer contrast in de verlichting).

                  Het is showcase dus het mag kritisch zijn.
                  Ik verwacht van het model ook wat meer dynamiek helemaal gezien haar staat van dienst.

                  Dus voor mij niet 100% geslaagd maar ook geen mislukking begrijp me goed.
                  http://www.frankdoorhof.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mistress Ancilla

                    Ik vind die derde toch verschrikkelijk uitdagend en ondeugend. Voor mij de beste van drie mooie. Ik vind de foto's best dynamisch.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mistress Ancilla

                      Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
                      2e komt het beste uit de bus maar de hele serie kan me niet overtuigen.
                      Bij dit soort dingen verwacht ik meer spanning in de verlichting, of meer byte in de foto's, (meer contrast in de verlichting).

                      Het is showcase dus het mag kritisch zijn.
                      Ik verwacht van het model ook wat meer dynamiek helemaal gezien haar staat van dienst.

                      Dus voor mij niet 100% geslaagd maar ook geen mislukking begrijp me goed.
                      Mag zeker kritisch zijn, no problem. We leren constant bij.

                      De verlichting is zoals ze is vanwege het feit dat een foto eruit als cover zou dienen voor een magazine (en nog een flyer hier en daar). De foto die ze gekozen hebben is in mijn opinie, en die van Ancilla, niet de beste uit de reeks, maar uiteindelijk wel geschikt voor de cover. En ieder zijn smaak trouwens.

                      Voor de geinteresseerden:cover

                      Mijn persoonlijke favoriet is ook de 3e.

                      Patrick.

                      Comment

                      Working...
                      X