|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
eerste: leuk.
tweede: zalig. derde: lastig. leuk totaaltje. grt,bouk.
|
Voor de eerste keer een heel mooi resultaat. Doe zo voort! Deze fotos zijn kwalitatief goed genoeg om op stockstites te zetten, vooral no1
![]() Enige tip die ik je mee kan geven is voor een volgende keer (als het gaat om vrij werk) ga eens niet op veilig en op zacht. Experimenteer met licht. Flikker die plu/box in een hoek en zet er eens een simpele reflector op.
|
|
||||
|
zalige eerste!
2de is idd ook voor mij den besten! 3de toffe make up rond het oog. het je re ook een close up van? voor een eerste keer dik in orde
|
Heel mooie resultaten
![]()
|
Had ze al gezien op je blog
![]() 1 is een goede vondst, die dan ook nog eens prima uitgewerkt is ![]() 2 is gewoonweg een lekker plaatje ![]() Ben niet zo'n fan van 3: de witte botjes breken de lengte van de benen in deze set-up en het had leuker geweest dat het model bvb recht in de lens had gekeken; nu is ze precies het plafond aan't bestuderen ![]() Je licht heb je prima onder controle, op naar de volgende serie
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures. Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
|
|
||||
|
Kan je mij in pm zeggen of de achtergrond van de eerste foto ook daadwerkelijk lichtbeige of warm van kleur is, of dat die grijs zou moeten zijn, kwestie dat ik de calibratie van mijn monitor kan nagaan.
Alvast bedankt Vriendelijke groeten Pieter Soenens [MOD] Om het topic leesbaar te houden, werd de quote verwijderd.
|
erg leuke serie en goed resultaat voor je eerste shoot, dat beloofd wat voor de toekomst. nr3 vind ik het groothoek effect TE veel, been komt te groot over, had het been nog meer naar de camera gestaan was het effect nog groter geweest maar was het wel meer over gekomen als dat het zo hoorde..
Marco
|
Citaat:
Omdat wit/zwart en grijs de meest gebruikte kleuren zijn in een studio. Dat wit 'grijs' gaat worden, kun je regelen door minder te belichten. In mijn studio neigt het zelfs naar een blauwgrijze tint. Echter je monitor calibreren op deze foto is geen goede zaak. Want stel dat de witbalans verkeerd staat bij TS, (of als er aan de curve is getrokken of er een PS-filter overheen zit) dan zou je idd een warmere tint wit krijgen. Calibreren kun je het beste doen met de eye-one of spyder. Dan weet je het zeker dat jouw monitor goed staat en maakt het niet uit of de foto goed of 'fout' is. (voor jou dan) |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| X-mas --> eerste studio ervaring | DimitriM | Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour | 6 | 23 december 2008 23:30 |
| mijn eerste digitale ervaring | on4vdv | Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour | 2 | 17 mei 2008 12:02 |
| eerste studio ervaring | webwil | Showcase Model, Studio & Glamour | 6 | 21 december 2006 20:50 |
| Mijn eerste studio foto | Jacky | Showcase Model, Studio & Glamour | 5 | 17 mei 2006 13:51 |
| Mijn eerste keer in de studio... | theokus | Showcase Model, Studio & Glamour | 11 | 11 mei 2006 13:54 |
![]() |