Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn dochter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn dochter

    wij hebben vandaag het hooi binnen gehaald en mijn dochter moet daar natuurlijk ook bij aanwezig zijn.
    Hierbij een drietal foto's van mijn dochter. Die vooral nieuwsgierig is als mamma het fototoestel in handen heeft en wil het liefste kijken in plaats gefotograveerd worden




    Last edited by monique12; 14 juni 2006, 19:12.

  • #2
    Re: mijn dochter

    3 kruisjes hier. Ik denk dat je datalimiet te laag is bij wanadoo. Kan dat?
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: mijn dochter

      ik kijk het even na stond er vanmorgen nog op

      Comment


      • #4
        Re: mijn dochter

        ja klopt lekker is dat wordt pas na middernacht weer geactiveerd

        kun je mij daar meer over vertellen

        monique

        Comment


        • #5
          Re: mijn dochter

          Oorspronkelijk geplaatst door monique12
          ja klopt lekker is dat wordt pas na middernacht weer geactiveerd

          kun je mij daar meer over vertellen

          monique
          Tuurlijk. Even simpel uitgelegd:
          Elke keer als een foto wordt geopend of bekenen, is er verkeer over het net. Zelfde als je en foto naar het net toestuurt. Dat noemen ze dataverkeer. (allemaal bitjes en bytjes)

          Als jij een abonnement neemt, krijg je een aantal bytes verkeer tot je beschikking. Hoe goedkoper je contract, hoe minder verkeer mogelijk, hoe duurder hoe meer. Daar zijn verschillende tarieven voor.

          Sommige providors doen zelfs ongelimiteerd datatlimiet (het up- en download verkeer). E.e.a is afhangkelijk van wat je wilt gaan doen met het internet.

          Je kunt je voorstellen dat als jij hier een foto plaatst, die bekeken gaat worden. Vaak zelfs. Dus dat is dus ook veel verkeer.
          Ik zou een upgrade nemen naar een iets duurder abonnement zodat je daar geen last van hebt.

          Succes
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: mijn dochter

            of je moet hem naar op iemand anders zijn server zetten zodat dat dataverkeer niet via jouw gaat! Scheelt je weer een duurder abbo!
            http://www.djai.nl
            Konica Minolta Dynax 5D
            KM 35-70mm lens
            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

            Comment


            • #7
              Re: mijn dochter

              Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
              of je moet hem naar op iemand anders zijn server zetten zodat dat dataverkeer niet via jouw gaat! Scheelt je weer een duurder abbo!
              En dat kan natuurlijk ook
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: mijn dochter

                Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
                of je moet hem naar op iemand anders zijn server zetten zodat dat dataverkeer niet via jouw gaat! Scheelt je weer een duurder abbo!
                Dus een ander de kosten en jij de lusten mooie instelling
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Re: mijn dochter

                  JE kunt misschien ook hier de plaatjes uploaden, dan heb je maar eenmalig last van een datalimiet.
                  Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                  Comment


                  • #10
                    Re: mijn dochter

                    ze staan er weer op

                    Comment


                    • #11
                      Re: mijn dochter

                      Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                      Dus een ander de kosten en jij de lusten mooie instelling
                      Ik woon in Nederland en daar hebben ze geen data limiet. Ik zou nooit zo iets doen. Mochten mensen plaatjes op mijn servertje willen zetten geen probleem. Ik ben niet zo moeilijk. Dat is mijn instelling!
                      http://www.djai.nl
                      Konica Minolta Dynax 5D
                      KM 35-70mm lens
                      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                      Comment


                      • #12
                        Re: mijn dochter

                        Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
                        Ik woon in Nederland en daar hebben ze geen data limiet.
                        Vreemd. Ik zou nochtans zweren dat Monique ook in Nederland woont. Tenzij die .nl extensie van de server waar de foto's opstaan iets anders betekent.

                        Los daarvan: mooi scherpe foto's, mooie kleuren. En leuk model
                        ViV - Mijn foto's

                        Comment


                        • #13
                          Re: mijn dochter

                          ja ik woon ook in nl alleen via wanadoo krijg ik 20 mb gratis met heeeeeeeeel weinig data verkeer

                          Comment


                          • #14
                            Re: mijn dochter

                            ow sorry wist ik niet. anders moet je maar PMen en gooi ik hem op mijn servertje als het niet lukt. je kan ook kijken of je een andere service kan vinden. Ik heb vroeger al die gratis zooi geprobeerd. maar twerkt allemaal niet goed vind ik. maar hoeveel dataverkeer heb je dan en wat mag je in totaal hebben. ik dacht dat je het over het dataverkeer had van de provider zelf, en ik kan me vergissen maar volgens mij hebben de meeste toch echt FUP (Fair Use Policy) en ik weet (van Nieuwsgroepen) Dat veel providers in Belgie een datalimiet hebben van het maximale wat zij mogen up en downloaden. om illegale praktijken tegen te gaan.

                            Sorry voor de onrust die ik heb gestookt. Ik probeerde het eigenlijk alleen maar goed te doen maar is niet echt gelukt haha ! sorry nogmaals

                            Gr djai
                            http://www.djai.nl
                            Konica Minolta Dynax 5D
                            KM 35-70mm lens
                            Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                            Comment

                            Working...
                            X