Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Michelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Michelle

    Tijdens een kleine fotoshoot met Michelle

    Canon EOS 40D met Canon 100mm F2 lens in Manual op F7.1 met 1/2000 en ISO 400 zonder flits



    Haar opdracht was te springen in een verticaal rondje zodat ze zou eindigen richting mij. Na een paar keer oefenen kwamen we tot dit resultaat.
    De foto zelf is bewerkt in photoshop om een meer shoot-achtig kenmerk aan de foto te geven.
    Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn eerste echte fotoshoot poging

    Onbewerkt vind ik hem net zo mooi idd, gezien de eerste reacties plaats ik ook een onbewerkte (rechtstreeks uit de raw bewerking) versie.


    Herman Boer
    Last edited by Herman Boer; 24 juni 2009, 15:55.
    Canon 40D - canon 50mm 1,8 - Canon 100mm F2.0 - Canon 17-55 f2,8 IS USM, Sigma 150mm f2,8 macro - Canon 100-400 F4,5-5,6 L IS
    http://www.flickr.com/photos/hermanboer/

  • #2
    Re: Michelle

    maak van die 500 pix even 8 of 9 honderd pix, denk dat de opname het wel waar is.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Michelle

      kleine fotoshoot=kleine fotootjes denk dat je hier wat groter mag posten?

      in een foto mag best wat beweging zitten van mij, en hier heb je dat mooi vastgelegd dmv het haar van je model...landschapsformaat doet het hier ook wel aangezien de 'lengte' en de 'richting' van het haar...

      maar er zullen hier wel nog reacties volgen met hopelijk wat meer 'technische' commentaar...voor mij een mooie foto

      Comment


      • #4
        Re: Michelle

        waarom is ze zo oranje fake? Zonde van de kleuren vind ik

        Comment


        • #5
          Re: Michelle

          Mooie pose, goed moment, goede compositie, mooie lichtval ! Leuke opname.
          Maar ... ik vind, vreselijke kleuren, de huidstint ziet er oranje uit, de toonovergang zo blokkerig. De bloes is helemaal uitgebleekt. Tenzij dat je bedoeling is, maar ik kan het niet smaken.

          (aanpassing nadat je de onbewerkte versie van de foto hebt geplaatst) :

          Geef mij maar de onbewerkte versie hoor !
          Last edited by Cigaloun; 24 juni 2009, 18:09. Reden: taalfouten

          Comment


          • #6
            Re: Michelle

            De bewerking is idd niet mooi!
            Maar ik vind de pure RAW versie ook niet zo mooi.
            Ik heb het gevoel dat de ritssluiting scherper is dan haar gezicht, maar dat lijkt me niet door de beweging te komen, maar door scherpstelling op de foute plaats...
            Sorry als ik me vergis.

            Kadrage en de beweging die in het haar zit vind ik wel mooi, alhoewel ik het iets te kikkerperspectief vind...

            Ik hoop dat dit niet te grof uitgedrukt is.

            Comment

            Working...
            X