Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Zou mss helpen als je zegt wat er niet mooi aan is..
kan alleen maar zegen wat (IK) er niet mooi aan vind.
achtergrond had in alle hoeken hetzelfde mogen zijn.
arm(en) verdwijnt bijna in de licht achtergrond.
te weinig doortekening in het gezicht, ook al is dat waarschijnlijk de bedoeling, maar toch!
grt,bouk.
Het is gewaagd en je zal met dergelijke foto's op wedstrijden spijtig genoeg niet verder komen dan de prullenmand. Want daar krijg je inderdaad commentaren dat het op het randje van belichting zit met weinig detail en dat de achtergrond te licht is en te veel aandacht trekt, en al die andere zever die de regeltjes-jury hanteert. (en da's zeker geen verwijt naar Bouk toe, want die geeft altijd eerlijk zijn mening op vele foto's, iets wat ik aan hem ENORM waardeer)
Zelf vind ik deze plaat stijl en klasse hebben. Het ademt een bepaalde sfeer...
Als je gaat kijken naar platen van "Fragile" (een zwangerschapsmerk... tja da's nu eenmaal de branche waarin ik veel vertoef) dan ga je die bepaalde look en sfeer ook terugvinden, alleen niet zo licht weergegeven. Voor mij een geslaagde oefening, meer van dat hoor
PS : Zelf zou ik wel de vuile hoeken wegsnijden of wegwerken, want die vloeken een beetje met de rest van de plaat (maar da's m'n persoonlijke visie hé)
Bij mij is de arm ook nog zichtbaar.
Ik vind het persoonlijk nogal een sterke opname en iets gedurfd van stijl maar ja ieder zijn meug. De randen storen mij ook niet want het geeft deze foto extra waarde.
Comment