Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lunapark 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lunapark 2

    Nogmaals geprobeerd het licht van een lunapark in mijn voordeel te gebruiken om een portretje te maken.

    Update!!!



    Origineel

    Last edited by ijshockeyfreak; 26 juli 2018, 22:08. Reden: Update
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Lunapark 2

    Persoonlijk vind ik dat alles een beetje "flets" overkomt, misschien mis ik ook wat scherpte, wat contrast,
    wat Lunapark pret, iets van actie, plezier ?

    Waarschijnlijk is het effectieve licht daar tot je beschikking ook niet top of gemakkelijk ?

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Lunapark 2

      Niet makkelijk denk ik. Maar vind het toch vrij goed geslaagd.
      Misschien een beetje contrast optrekken?
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Lunapark 2

        Het was de bedoeling een headshot te nemen en niet er een actie foto van te maken dus het uitlaten van actie en fun was een bewuste keuze. Gezien dit uw verwachting was heb ik waarschijnlijk wel de verkeerde titel gekozen. Het spelen met kleuren, licht en weerkaatsingen was het plan.
        Scherpte is perfect als ik uitvergroot. De weerkaatsingen in het glas geven misschien die indruk.
        Contrast zag er op mij retina scherm goed uit maar is ook niet gecalibreerd dus zou het eens moeten opnieuw proberen. Als het bij jullie flets overkomt zal het waarschijnlijk ook zo zijn.
        Alvast bedankt voor de constructieve commentaren.
        Last edited by ijshockeyfreak; 26 juli 2018, 23:49.
        Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

        Comment


        • #5
          Re: Lunapark 2

          Zwart iets naar beneden getrokken, wit iets meer naar boven en contrast verhoogd. Ziet er inderdaad beter uit. Verder dan dit ziet er, op mijn scherm althans, slecht uit. Is dit beter op jullie scherm of is dit er ondertussen al iets over? Ik heb ook al gemerkt dat ik bij het printen mijn contrast iets moet verhogen dus zal wel aan mijn scherm liggen. Moet ik dringend eens kalibreren.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: Lunapark 2

            De zachtheid van de 1e plus ook wel de compo maken dat ik dat een veel beter beeld vind
            De up is al iets beter dan het origineel maar ik blijf bij 1
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X