Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luca & Fleur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luca & Fleur

    gewoon 2 hartsvriendinnen van 14 (en 1.80m lang )



  • #2
    Re: Luca & Fleur

    Mooie meiden, toffe foto
    Hand moest er voor mij niet op (niet croppen, gewoon handje naar beneden )
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

    Comment


    • #3
      Re: Luca & Fleur

      De hand trekt erg veel aandacht, zonder zou beter zijn. Foto mag ook wat meer pit hebben.
      Last edited by Henk47; 2 juli 2012, 00:47.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Luca & Fleur

        Prachtig! En voor mij hoort de hand er gewoon bij. Het rechtse model leunt een beetje achteruit en dan hoort die hand er gewoon lekker bij. Een beetje extra symboliek ...
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Luca & Fleur

          Ik hoop dat ik hier niet tegen schenen trap .
          Technisch gezien is dit plaatje best wel in orde, maar hij doet het niet bij me. Ik haal er ook geen 'Monica'-beeld uit als je snapt wat ik bedoel.
          Kan moeilijk zo met woorden uitleggen wat ik bedoel, maar hoop dat Moon me wel snapt.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Luca & Fleur

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Prachtig! En voor mij hoort de hand er gewoon bij. Het rechtse model leunt een beetje achteruit en dan hoort die hand er gewoon lekker bij. Een beetje extra symboliek ...
            en helemaal mijn gedacht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Luca & Fleur

              @Nena: lol, daar is wel meer voor nodig Nena
              Het zijn tieners en geen kleine lekkere mollige peuters, die wij graag fotograferen...is dat het misschien? Of mis je iets in de nabewerking, de toning ofzo? (is hier niet veel aan gedaan)

              @Minne en Henk: de foto moet vriendschap uitstralen, ik vind de hand daar eigenlijk essentieel bij. Zonder hand was het gewoon een foto van twee meisjes naast elkaar geweest.

              @Henk: kun je "wat meer pit" definieren? Ik wilde de foto's naturel houden, omdat het meisjes van 13 en 14 jaar oud zijn en ik ook rekening dien te houden met wensen van de ouders.

              @Bruno en Bouk: Dat was inderdaad de bedoeling. Deze meisjes hebben nogal wat meegemaakt dit jaar en deze shoot is een soort opkikker. De rolverdeling en de hechte band tussen deze meisjes wilde ik vast leggen. Hand is daarbij essentieel

              Tx allemaal!

              Comment


              • #8
                Re: Luca & Fleur

                De hand stoort hier hoegenaamd niet
                Zoals jezelf aan haalt Monica zie je hier
                Een teken van vriendschap,en anders een
                Plaatje gewoon van 2 meisjes zou zijn
                Knap werk mooie toning

                Comment


                • #9
                  Re: Luca & Fleur

                  Zonder uitleg kan het handje eventueel storen voor sommige,...met uitleg niet meer...

                  Maar hoeft een foto uitleg ?

                  Het is een mooi commercieel opdracht plaatje Monica niet teveel, en niet te weinig poespas !

                  Daniel

                  Comment


                  • #10
                    Re: Luca & Fleur

                    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    @Nena: lol, daar is wel meer voor nodig Nena
                    Het zijn tieners en geen kleine lekkere mollige peuters, die wij graag fotograferen...is dat het misschien? Of mis je iets in de nabewerking, de toning ofzo? (is hier niet veel aan gedaan)
                    Mja, goeie vraag, ik weet het niet. De foto doet het em niet bij mij, maar het is wel een goeie foto.
                    Ik denk dat het eerder persoonlijk is. Je hebt zo van die foto's die je goed vindt en foto's die je 'raken' (en foto's die je helemaal niks zeggen). De meeste van je foto's zijn (voor mij) de 2de categorie. Deze hoort voor mij bij de 1ste categorie.
                    Is die daarom 'slecht', zeker niet. Had je mij deze foto voorgeschoteld zonder TS-naam, ik had niet direct gezegd dat het een Monica-beeld was. Misschien is het ook dat wat hem voor mij minder speciaal maakt.
                    Misschien leg ik mijn verwachtingen gewoon te hoog

                    Soit, dit blijft een persoonlijke visie. Zeker niet negatief.

                    Oh ja, 14 , niet te geloven. Dat worden topmodellen later!
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Luca & Fleur

                      knap vastgelegd, ogen komen mooi uit, schoon bokeh / dof

                      en idd 14, ja hallokes, die gaan nog menig jongenshoofden zot maken denk ik
                      zeker met zo een lengte

                      bij mij mogen ze gerust ook eens langskomen voor een shoot, kan nog wel knappe jeugdige snoetjes int pf gebruiken
                      Website: http://www.svisimaging.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Luca & Fleur

                        BTW, zag net de andere van je reeks op Flickr. Daar zitten dan wel - voor mij - weer een paar foto's bij hoor
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Luca & Fleur

                          Ik zie qua bewerking eigenlijk geen verschil met je kinderfoto's dat bedoel ik. Ik bedoel natuurlijk niet dat het schrewerig moet worden. Je stemt d bewerking als het goed is af op je onderwerp. Wat mij betreft, genegenheid beeld ik niet af met een hand maar met gezichtsuitdrukking, blik naar elkaar toe. Maar ja, iedereen doet het toch op zijn eigen manier.
                          In dit geval, zijn de meiden er blij mee, wie ben ik dan...
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Luca & Fleur

                            Mooie naturelle foto, de toning vind ik top bij dit soort portretjes. Ik denk dat de meeste een probleem hebben met de hand omdat het alleen maar de hand is, misschien had het met een stukje arm erbij minder(storend) geweest. Ook zou ik de modellen vragen van door hun mond te ademen,dan komen die kaaksbenen meer ontspannen over.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Luca & Fleur

                              Wel, ik snap de uitleg van de hand, maar zie hem niet.
                              De hand ligt er voor mij héél statisch en voorzichtig op.
                              Wat meer lichaamshouding in beeld had dat waarschijnlijk goed gemaakt
                              www.minnev.be
                              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                              Comment

                              Working...
                              X