Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low Key

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Low Key

    Al door zovelen gedaan, maar ik blijf het subliem mooi vinden, zeker nu het ook door mezelf gelukt is ^^


  • #2
    Re: Low Key

    Technisch ziet het er heel gelikt uit, ik denk echter dat ze nog sterker zou overkomen in zwart wit?
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #3
      Re: Low Key

      leuk gewerkt met het licht.
      alleen had wel iets meer van het gezicht willen zien, das nu een te wat donker vlak.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Low Key

        Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
        Technisch ziet het er heel gelikt uit, ik denk echter dat ze nog sterker zou overkomen in zwart wit?
        Ik heb de foto op uw aanraden is omgezet in zwart-wit, maar ik vind hem persoonlijk niet sterker overkomen. Het beeld dat ik wou bereiken was bovendien ook een kleurenfoto, maar dat betekent inderdaad niet dat het daarom niet anders sterker kan overkomen. Maar hier ben ik dus niet overtuigd

        Comment


        • #5
          Re: Low Key

          Ik treed je volledige bij, Threesa. Deze omzetting maakt de foto absoluut niet sterker.
          Als je hem bedoeld hebt om in kleur te zetten zou ik hem ook gewoon in kleur laten, niet omdat iemand de suggestie oppert.

          Ik vind dat je heel mooi subtiel het licht op haar lichaam hebt laten vallen. Het naakte lichaam is het mooiste, maar tevens ook één van de moeilijkste zaken om mooi en artistiek vast te leggen. Jij bent hier heel goed in geslaagd.
          Ik waag me daar voorlopig nog niet aan; ben zeker nog niet goed genoeg daarvoor. Maar jij zeker wel!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Low Key

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Ik treed je volledige bij, Threesa. Deze omzetting maakt de foto absoluut niet sterker.
            Als je hem bedoeld hebt om in kleur te zetten zou ik hem ook gewoon in kleur laten, niet omdat iemand de suggestie oppert.

            Ik vind dat je heel mooi subtiel het licht op haar lichaam hebt laten vallen. Het naakte lichaam is het mooiste, maar tevens ook één van de moeilijkste zaken om mooi en artistiek vast te leggen. Jij bent hier heel goed in geslaagd.
            Ik waag me daar voorlopig nog niet aan; ben zeker nog niet goed genoeg daarvoor. Maar jij zeker wel!
            Dank u wel voor de lovende commentaar!

            Het is nog maar sinds kort ook dat ik me aan naakt waag, maar ik ben zelf ook al heel tevreden met dit behaalde resultaat! Maar de weg is natuurlijk nog lang, nog heeeeeeeel lang. Naaktfotografie vind ik één van de moeilijkste takken voor dat alles aan het plaatje klopt: pose, houding, sfeer, belichting... en dat terwijl je het model probeert er verleidelijk en sierlijk te doen uitzien! Het wordt al snel te 'zwaar', door een huidplooi of wat dan ook.

            Misschien probeer ik wel eerst te lopen voor ik kan wandelen, want met modelfotografie hou ik me ook bezig en ook daar heb ik nog lang niet het licht gezien

            Maar het is leuk als er zo'n plaatjes tussen je resultaten zitten, die dan ook nog eens lovende commentaren krijgen ^^

            Comment


            • #7
              Re: Low Key

              zou hem misschien 2 à 3cm croppen onderaan... heb zo'n raar gevoel bij die "verdikking" van het rechterbeen.....
              Dare to be different than the pack...
              https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

              Comment


              • #8
                Re: Low Key

                Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
                zou hem misschien 2 à 3cm croppen onderaan... heb zo'n raar gevoel bij die "verdikking" van het rechterbeen.....
                Ik neem aan dat je haar rechterbeen bedoelt?
                Hmm, zou ik niet doen, omdat je dan iets te dicht op de poep zit, naar mijn gevoel.
                En als je tussen de twee 'snijdt', komt het been te zwaar over.

                Comment


                • #9
                  Re: Low Key

                  Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                  Ik heb de foto op uw aanraden is omgezet in zwart-wit, maar ik vind hem persoonlijk niet sterker overkomen. Het beeld dat ik wou bereiken was bovendien ook een kleurenfoto, maar dat betekent inderdaad niet dat het daarom niet anders sterker kan overkomen. Maar hier ben ik dus niet overtuigd
                  Toch bedankt om het te proberen, tevens een geslaagde omzetteing vind ikzelf!
                  Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                  BE-Wommelgem
                  .: 20D & D700 :.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Low Key

                    Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                    Toch bedankt om het te proberen, tevens een geslaagde omzetteing vind ikzelf!
                    Elk zijn smaak he ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Low Key

                      Ik vind dit heel mooi, heel subtiel belicht. Ik stel me zo voor dat het model hier ook wel blij mee was want ze staat er heel sensueel op.
                      Staat vroeg of laat ook nog eens op mijn verlanglijstje. Laat maar komen als je er nog zulke hebt.

                      Peter
                      Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Low Key

                        Oorspronkelijk geplaatst door SweetAsPepper Bekijk bericht
                        Ik vind dit heel mooi, heel subtiel belicht. Ik stel me zo voor dat het model hier ook wel blij mee was want ze staat er heel sensueel op.
                        Staat vroeg of laat ook nog eens op mijn verlanglijstje. Laat maar komen als je er nog zulke hebt.

                        Peter
                        Dank u, dank u ^^ Ik ben heel blij met het resultaat én mijn model ook! Missie geslaagd dus :-D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Low Key

                          Oorspronkelijk geplaatst door threesa Bekijk bericht
                          elk zijn smaak he ;-)
                          yuppers!
                          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                          BE-Wommelgem
                          .: 20D & D700 :.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Low Key

                            Zo'n beeld mag er ook in mijn " HOF " staan.
                            Felicitaties.
                            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Low Key

                              Ongelooflijk terecht dat hij in den HoF staat! Was in ieder geval mijn favo van deze week!
                              Dikke proficiat!!!
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment

                              Working...
                              X