Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liefde - mijn vriendje en ik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Liefde - mijn vriendje en ik

    Onlangs waren mijn vriendje en ik 1 jaar samen, en zijn verrassing voor mij was dat we een nachtje op hotel en naar een restaurant gingen. Ik ben 18, dus ik vind dat wel speciaal
    Het hotel had een mooie tuin, dus ik heb natuurlijk wat foto's genomen.
    Deze vind ik de beste. Ik heb hem besteld in 50x75 formaat, ik kan niet wachten tot hij toe komt

    Een leuk weetje: Aangezien ik geen statief bij had heb ik m'n camera via de riem vastgemaakt aan het brugje om deze foto te kunnen trekken. En dan nog eens steeds heen en weer lopen want ik heb geen afstandsbediening :')
    Maar het was het waard

    Facebook
    Flickr
    500px

  • #2
    Re: Liefde - mijn vriendje en ik

    This makes sweet memories !!!

    Comment


    • #3
      Re: Liefde - mijn vriendje en ik

      Ik vind het best een geslaagde plaat, enkel neemt die houten leuning net iets te veel plaats in voor mij. Al eens een vierkante crop geprobeerd?

      Ook je portfolio eens bekeken! Zit zeer leuk werk tussen! Keep it up!
      Mijn website | Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Liefde - mijn vriendje en ik

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        This makes sweet memories !!!
        100% akkoord!!

        das er ene die telt, mooi teder moment.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Liefde - mijn vriendje en ik

          Met je foto heb je de bijzondere gebeurtenis die je in de tekst beschrijft perfect in beeld gebracht.
          En omdat deze opname eigenlijk als een zelfportret kan beschouwd worden, wat op zich toch een extra moeilijkheid inhoudt, geef ik de core "fantastisch".
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Liefde - mijn vriendje en ik

            Tof gedaan, respect voor de inspanningen die je hebt moeten doorstaan
            Persoonlijk zou ik em wel beetje croppen nog.

            Comment


            • #7
              Ik vind je ook wel heel snel dan...

              'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

              Comment


              • #8
                Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                Echt een toppertje hoor! Mooi kader voor zo'n romantische foto.
                GO ON...BE A TIGER!!!

                Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                  zelf zonder het verhaal vind ik het een prachtfoto ... MET verhaal is hij zondermeer subliem
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                    Een prachtige foto, goed gedaan met die riem!
                    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                    Cybershot Photo Website!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                      Dat is dan een heel mooie herrinnering voor later nog eens terug te kijken.
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                        Prachtige foto !
                        (heb je net trouwens ff toegevoegd bij mijn contacts bij Flickr)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                          Ik vrees dat ik de titel zou moeten veranderen naar ex...
                          Normaal gooi ik mijn privéleven niet op internet, maar 't is nogal pijnlijk om jullie comments te lezen (en jullie kennen me toch niet)... Hij heeft het gisteren uitgemaakt, en zoals je wel kan zien aan dit topic heb ik het totaal niet zien aankomen... Ik hoop dat het eerste liefdesverdriet het ergste is... Want 't is zeer zwaar.
                          Ironisch is dat de posters en vele foto's die ik besteld heb nog moeten toekomen, gaat ook pijnlijk zijn.

                          Diegenen die voorstelden voor een crop begrijpen waarschijnlijk dat ik niet echt nog wil bezig zijn met deze foto..
                          Facebook
                          Flickr
                          500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                            Ach meid, wat sneu en wat een $#£
                            Maar liefdesverdriet blijft zwaar, maar wordt naarmate je ouder wordt en het vaker hebt meegemaakt wel minder.
                            Ik wens je veel sterkte en je hebt in ieder geval een prachtige herinnering aan je eerste liefde, dat zul je nu misschien niet zien, maar over jaren zul je er anders naar terug kijken
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Liefde - mijn vriendje en ik

                              Gooi de foto niet weg, hou hem uit het zicht voor een halfjaar.
                              Je zal er anders naar kijken tegen die tijd.

                              De foto is en zal goed blijven, enkel het gevoel erbij moet veranderen
                              Denk op dit ogenblik waarom hij je niet waard is, al zijn minpunten die je ergerden.
                              Ga daarna door met je leven, want een meisje dat zich single kan amuseren krijgt gegarandeerd aandacht van het andere geslacht

                              Foto is wel

                              Comment

                              Working...
                              X