Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klein ventje uit Zogbodomé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klein ventje uit Zogbodomé



    Foto gemaakt op locatie: een dorp diep in de Beninese brousse op 20Km van Zogbodomé
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Klein ventje uit Zogbodomé

    Prachtige foto, die ogen gaan door merg en been.

    VG,

    Hilde
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Klein ventje uit Zogbodomé

      Kleuren zijn mooi, maar te fel verscherpt.

      Comment


      • #4
        Re: Klein ventje uit Zogbodomé

        Mooi kind is mijn eerste gedacht, prachtige foto mijn tweede. Misschien een beetje een
        trieste maar toch hoopvolle blik. Alleen de zwarte rouwband rond de foto vind ik voor zo'n
        kind en een dergelijke foto iets te zwaar op de hand

        Comment


        • #5
          Re: Klein ventje uit Zogbodomé

          Mooie foto
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Klein ventje uit Zogbodomé

            Sprekend beeld...
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #7
              Re: Klein ventje uit Zogbodomé

              WoW! Super!
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

              Comment


              • #8
                Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                Prachtig hoor. Als je zo'n koppie ziet zou je toch niet snel denken aan armoe en honger.
                Mooie plaat! Ook geschoten in dat gebied waar jullie dat werk doen met die scholen/huizen toch?
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  Kleuren zijn mooi, maar te fel verscherpt.
                  Of voor portret 'fout' verscherpt misschien. De drempel opdrijven (onderste schuiver) tot waarde 8, dan verscherp je wel mooi alle contouren maar niet de poriën enzo
                  If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                  www.sylviehuybrecht.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                    volgens mij één van de knapste foto's die ik hier al gezien heb!
                    proficiat met uw HOF!!!
                    The box said: 'install on Windows XP, Vista or better'. So I installed it on Linux.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                      Verscherpt?

                      Deze foto is zowat rechtstreeks uit de camera gekomen. Nabewerking bleef beperkt tot het goedzetten van kleur en levels. Na downsizen heb ik dezelfde minimale verscherping toegepast zoals bij al mijn foto's. Deze is wel op een PC met CRT scherm afgewerkt en daar ziet hij er prima uit. Op mijn TFT scherm ziet hij er wel wat scherper uit maar best ok naar mijn persoonlijke smaak.

                      Het is dan ook geen modellenfotografie hé. Geen aandacht voor het wegwerken van welke menselijke oneffenheden dan ook. Geen poriënfetish bij deze jongen. Het is een portret van een klein Afrikaans mannetje dat ik recent voor de lens kreeg, onverwacht, het leven zoals het is.

                      Leuk dat de foto in de HOF staat. Bedankt voor alle reacties.

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Prachtig hoor. Als je zo'n koppie ziet zou je toch niet snel denken aan armoe en honger.
                      Mooie plaat! Ook geschoten in dat gebied waar jullie dat werk doen met die scholen/huizen toch?
                      Je verwijst waarschijnlijk naar mijn vroegere reeksen uit Gambia. Neen, dit plaatje is gemaakt in het binnenland van Benin. In een dorp waar net de maandelijkse weging van baby's en peuters aan de gang was. En ik heb me dunkt niets geschreven over armoede en honger. Niet elk Afrikaans kind is een hongerlijdertje, in tegendeel en gelukkig maar. Dit was, voor zover ik het kon zien, een perfect gezond kind. En een schoontje!
                      Last edited by pendragon; 30 november 2009, 18:41.
                      Meer foto's op mijn website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                        Koddig bazeke...
                        Mooie emoties in z'n oogskes... knap werk
                        Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                        Fuji : Fuji X10

                        Comment


                        • #13
                          Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                          Ontdekt via den HOF
                          Klasseprent, die uitdrukking ... mooi
                          BD0723BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                            Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                            Je verwijst waarschijnlijk naar mijn vroegere reeksen uit Gambia. Neen, dit plaatje is gemaakt in het binnenland van Benin. In een dorp waar net de maandelijkse weging van baby's en peuters aan de gang was. En ik heb me dunkt niets geschreven over armoede en honger. Niet elk Afrikaans kind is een hongerlijdertje, in tegendeel en gelukkig maar. Dit was, voor zover ik het kon zien, een perfect gezond kind. En een schoontje!
                            Dan heb ik de link verkeerd gelegd
                            En uiteraard is er niet overal honger. Wordt ons alleen altijd zo voorgeschoteld.

                            Toevallig vandaag weer op het nieuws of die miljoenen aids weesjes in zuid-afrika. Zo sneu.

                            Fijn dat dit ventje blaakt van gezondheid. Mooi En proficiat met HOF
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Klein ventje uit Zogbodomé

                              Proficiat met je zeer verdiende HoF plaats

                              jk

                              Comment

                              Working...
                              X