Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

    Juist een beeld,....misschien toch ook weer niet zo eenvoudig...(absoluut niet zelfs,zie mijn post hieronder) , grtz, Daniel





    Last edited by fotodan; 4 september 2008, 16:22.

  • #2
    Re: -Juist een beeld....

    Apart, grappig, mooi !!!
    m.v.g.
    www.foto-frans.nl
    workshops: ook met jouw eigen model ! .

    Comment


    • #3
      Re: -Juist een beeld....

      Doet mij heel spontaan aan "The Wizard of Oz" denken
      http://www.imdb.com/media/rm325097472/tt0032138
      Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

      Comment


      • #4
        Re: -Juist een beeld....

        mooi uitgelicht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

          Heb er net een tweede beeld bijgezet,...en zoals ik schreef,...misschien weer niet zo een eenvoudig beeld!

          Grappig, mooi, zag ik er niet echt inzitten....

          Nu, dit gezegd zijnde merk ik meer en meer dat een beeld met wat ingewikkelde inhoud hier minder en minder aanspreekt....

          Op een jaar tijd heb ik hier al enkele fotografen die foto's met wat moeilijkere inhoud geregeld toonden,...zien verdwijnen!

          Nu, ik kan ook gemakkelijke fotoskes tonen als dit beter aanstaat,....graag jullie gevoel hierbij?

          Groetjes, Daniel

          Comment


          • #6
            Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

            Ik vind beide foto's een knappe belichting en nabewerking hebben

            Bij de tweede zie ik inderdaad wat je bedoelt...wat is er met dat meisje haar arm gebeurd?
            Zijn die wonden zelf aangebracht? Ik zal denk ik nooit snappen hoe zo'n mooi meisje zichzelf zoiets kan aandoen...

            Tom
            ~TDN
            fotoblog: www.tdn9.be

            Comment


            • #7
              Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

              hmmm....
              Dat van die arm op 2 is duidelijk maar ik zal wel een dombo zijn als ik 1 dan snap
              Vind het 2 nette platen maar vind de toning van 1 toch mooier dan no2.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

                Toning van de eerste vind ik ook eel goe.

                Voor de rest: we kunnen niet in uw hoofd kijken he, Daniël.
                Een meisje met een raar hoedje. Ja, wat moet je daarvan allemaal maken.

                Ik moet net het omgekeerde doen : iconen op 16x16! pixels maken en heel de wereld moet dan meteen weten wat de betekenis ervan is.
                Dan moet ik in het hoofd van anderen kijken om een zo goed mogelijk metafoor of andere representatie te vinden die mensen direct daaraan doet denken.

                Dus : wat meer grafische clues geven zou ik zeggen.

                Edit: in combinatie met de armen kan ik wel aan iets denken, maar da's dan wel een lugubere gedachte die boven komt.
                Zo een hoedje met eletriek en dan vaak nog een stoel erbij. Maar 'k vind maar luguber.
                Last edited by PSG; 5 september 2008, 18:56.

                Comment


                • #9
                  Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

                  Die eerste vind ik heel knap

                  En vooral 'moeilijke' beelden blijven posten, ik hou net van die verscheidenheid aan beelden.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

                    Bedankt voor jullie reakties allemaal!...(hopelijk niet teveel hoofdpijn bezorgd!)

                    @ PSG:
                    Edit: in combinatie met de armen kan ik wel aan iets denken, maar da's dan wel een lugubere gedachte die boven komt.
                    Zo een hoedje met eletriek en dan vaak nog een stoel erbij. Maar 'k vind maar luguber.
                    Ja , inderdaad je analise is heel goed!....meisje is al aan haar achste zelfmoord poging toe,
                    samen met haar entourage werd er al enkele jaren over gedacht om een fotoshoot te doen,....ze verfoeide haar eigen zo zeer....

                    Maar nu ze beter gaat,...is het er eigenlijk van gekomen.

                    Wat me aangreep in deze twee beelden, is nog steeds het pathetische aanwezig in haar blik....but life can be so beautiful!

                    And....she IS a beautiful girl!

                    Maar ik beloof het jullie, ...mijn volgende beelden hou ik gemakkelijker!!!

                    Geniet van het leven,...alsook van wat mooi licht!!!

                    Yours, Daniel

                    Comment


                    • #11
                      Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

                      Die tweede is best speciaal

                      Comment


                      • #12
                        Re: -Juist een beeld....nu met update foto (beeld) erbij.....

                        De bewerking van de tweede spreekt me aan!
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment

                        Working...
                        X