Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joyce

    Een zeer korte shoot, slechts en 30-tal opnamen gemaakt.
    Model: Joyce VB
    Visagie: Nadia Mazzaccaro

    Alvast dank voor het kijken (en eventueel uw commentaar).

    Guy De Westelinck

    www.guydewestelinckfotografie.be

  • #2
    Re: Joyce

    amai, hoogste sleutel in tijden.

    lichttechniek en bewerking vind ik heel sterk. Die resten van detail in de hoofddoek en schouder doen het hier.
    De expressie vind ik eerder bevreemdend, geen idee hoe ik het ander moet noemen. Mooi kan ik het niet noemen, maar het heeft zeker iets dat het een interessant beeld maakt.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Joyce

      mooie opname en nog mooiere postprocessing !!

      Comment


      • #4
        Re: Joyce

        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        ..........

        lichttechniek en bewerking vind ik heel sterk. Die resten van detail in de hoofddoek en schouder doen het hier.
        vind ik ook.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Joyce

          Ik vind het een mooie foto, alleen de ogen zijn voor mij iets te bewerkt, ze beginnen een beetje een metaalachtige glans te krijgen. Verder

          Comment


          • #6
            Re: Joyce

            da's een plaat die me wel kan bekoren

            de starende blik die past bij de algemene sfeer; enkele details die het afmaken (zwarte oorbellen; witte roos op de schouder;...)

            Comment


            • #7
              Re: Joyce

              mooi foto met oog voor detail
              enig zeurpuntje is dat ik de wimpers wat overdone vind

              Comment


              • #8
                Re: Joyce

                mooie foto maar denk een zwarte achtergrond zou veel beter zijn , het zou meer contrast in de afbeelding brengen
                canon 5dm2

                Comment


                • #9
                  Re: Joyce

                  High-key style, I like it.
                  Héle mooie op vlak van belichting, maar zoals anderen al melden komt de uitstraling wat vreemd over; Moelijk te omschreven, zowat wezenloos staren, of een imitatie van een pop,...
                  Meer wel een geheel die ik graag zie. Knap
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Joyce

                    Alvast dank voor jullie opmerkingen.

                    De 'vervreemdende, starende blik' was bewust zo gekozen.
                    Ook is er niet zo heel veel nabewerking gebeurd. Het model was voorzien van een bijna witte basismake-up + wat lichtroze accentjes. De ogen (met valse wimpers) en lippen werden extreem opgemaakt. De opname werd een tikkeltje overbelicht, bijna tot tegen de rechterrand van het histogram. Nadien werden in PS alleen nog enkele pukkeltjes weggewerkt en werden een 'dodge- en een burnlaagje' toegevoegd, waarin eveneens slechts minimale bewerkingen nodig waren.

                    Belichting (vanuit camerastandpunt): flits met grid rechtsachter + flits/softbox linksvoor en rechtsvoor (met een verschil van een half stopje). Het model leunde op een wit tafelblad.

                    Guy De Westelinck
                    www.guydewestelinckfotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Joyce

                      Een niet alledaagse toning en een pracht model , kristal heldere foto met een zeer mooi concept , zeer speciaal maar oh zo sjiek

                      mvg
                      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                      *BD1033BE*

                      Comment


                      • #12
                        Re: Joyce

                        Dedankt Guy voor het inzicht in de gebruikte opstelling, ten zeerste gewaardeerd
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Joyce

                          Mss niet echt leerrijk maareuh.... wauw

                          Idd, bedankt om de opstelling te delen, altijd interessant voor anderen
                          Groet, Philippe

                          Meer en andere belekens op Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: Joyce

                            Je hebt hier een mooie plaat neergepoot.Misschien niet het wow dat me meestal naar de keel grijpt maar toch..
                            Proficiat met je HOF.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Joyce

                              Prachtig plaatje. De blik grijpt me vast.
                              Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

                              Comment

                              Working...
                              X