Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong talent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong talent

    De handen jeuken me om deze plaat alvast te plaatsen, gisteren een leuke shoot gehad met een 13 jarig beginnend model...Ik heb zo'n vermoeden dat ze het heel ver gaat schoppen.

    Ter info, de shoot is tot stand gekomen met samenwerking van Marius Suiker. Het was een top avond.





    Last edited by GTDesign; 2 oktober 2009, 10:56.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Jong talent

    Amaaai 13 jaar ik word oud
    Mooi licht hoor

    Comment


    • #3
      Re: Jong talent

      naar mijn mening is het oogwit te sterk gephotoshopt, dit is niet meer natuurlijk

      Comment


      • #4
        Re: Jong talent

        Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht
        naar mijn mening is het oogwit te sterk gephotoshopt, dit is niet meer natuurlijk
        Ik kan je verzekeren dat er aan het oogwit helemaal niets is geshopt. Dit heeft ze echt van moeder natuur meegekregen.
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

        Comment


        • #5
          Re: Jong talent

          Als (ex) brildrager kan ik nooit zo goed tegen brillen zonder sterkte maar dat doet aan deze foto niets af...prachtige plaat, alhoewel ik midden 20 hier net zo hard zou geloven als 13
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: Jong talent

            Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
            Ik kan je verzekeren dat er aan het oogwit helemaal niets is geshopt. Dit heeft ze echt van moeder natuur meegekregen.
            en ik geloof dit best, en al was het nog niet zo, het is een juweeltje van een plaat

            grtjs

            jK

            Comment


            • #7
              Re: Jong talent

              mooie belichting.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Jong talent

                't Is een schoon kind en jij hebt haar samen met Marius heel goed op de foto gezet.
                Vriendelijke groeten,Raf

                www.rafvandenbogaert.be

                Comment


                • #9
                  Re: Jong talent

                  Zeer mooie foto;goed belicht en wat een scherpte,waaw
                  En tegen het model moogt ge zeggen dat het niet alleen aan de fotograaf gelegen is (snapt u)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jong talent

                    Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                    Ik kan je verzekeren dat er aan het oogwit helemaal niets is geshopt. Dit heeft ze echt van moeder natuur meegekregen.
                    Je moet eens een oog in het echt bekijken. Een oog is een vrij vochtig orgaan. Hier lijken het twee droge eiëren die geimplanteerd zijn.

                    Het is een prachtfoto, van een mooie meid, met potentieel, met heerlijk geplaatst licht, zonder enige storende elementen, en de afwerking mag er ook zijn, maar de digitale verwennerij die door photoshop gecreëerd wordt, maakt dergelijke foto's zo scherp dat ze onnatuurlijk ogen. Ik snap dan ook niet dat mensen dit afgelijnde en scherpe zo mooi vinden. Ik zie het meer en meer, maar prefereer zelf een middenweg, tussen scherpte en het natuurlijke.
                    Da's maar mijn mening...

                    Mvg

                    Chris

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jong talent

                      wel oowit, geen oogwit...ik vind het een prachtige foto van een prachtige meid!
                      Ik hoop voor haar dat ze de goede maten heeft, dan zal ze het zeker ver kunnen gaan schoppen.
                      Knap werk van allen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jong talent

                        update erbij gezet.
                        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

                        Comment


                        • #13
                          Re: Jong talent

                          13 jaar

                          Nu ja, net zoals Marius heb je ze prachtig op plaat gezet.
                          Zeer mooi belicht, mooi afgewerkt...

                          Wat een mooie ogen heeft dat meisje trouwens

                          Maar als ik dan foto's van Tom Museeuw zie, die 13-jarigen op de foto zet als 13-jarigen en niet als 20-jarigen, dan vind ik dat toch nog een tikkeltje sterker.
                          Maar dat is mijn idee hé en het neemt zeker niet weg dat je hier topplaten neerzet hoor.
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Jong talent

                            Update zeer mooi (1 blijft wel favoriet)
                            Mijn objectieven zijn all round...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Jong talent

                              Derde foto kijkt ( voor haar ) het rechteroog precies niet naar dezelfde richting als haar linkeroog, rechteroog lijkt nog meer naar haar rechterkant te kijken dan haar linkeroog, waardoor het oogwit nog meer opvalt.

                              Update => Alle drie wel super super foto's hoor
                              Last edited by Joeri De Grande; 8 oktober 2009, 21:12.
                              Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

                              Comment

                              Working...
                              X