Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I'm a skatergirl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] I'm a skatergirl







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: I'm a skatergirl

    Mooi portret . ( ik zou de huidbewerking iets terugschroeven )

    Comment


    • #3
      Re: I'm a skatergirl

      Ik volg voor de huid, daardoor krijg je ook een rare schaduw van de haren op het gezicht, wat in het originele volgens mij minder storend overkwam.
      Zelf zou ik eens kijken naar de korstjes op de lippen wat weg te werken.

      Comment


      • #4
        Re: I'm a skatergirl

        De bewerking is er DIK over, jammer, want anders zou ik hem wel smaken...
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: I'm a skatergirl

          Bedankt voor jullie reacties.
          De huidbewerking is idd vrij zwaar, terwijl ze dat eigenlijk niet nodig heeft.
          Maar in dit geval vond ik de harde schaduw van de haren toch te storend en daarom die bewerking.
          De foto hieronder is zonder huidbewerking. Ik zelf verkies dan toch die mét bewerking.

          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: I'm a skatergirl

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Bedankt voor jullie reacties.
            De huidbewerking is idd vrij zwaar, terwijl ze dat eigenlijk niet nodig heeft.
            Maar in dit geval vond ik de harde schaduw van de haren toch te storend en daarom die bewerking.
            De foto hieronder is zonder huidbewerking. Ik zelf verkies dan toch die mét bewerking.
            Geef mij dan de originele maar... Bedankt voor het tonen daarvan!

            Even nog wat beter bekeken naar aanleiding van de reactie van Leonide... dit is dus ook zeker niet de onbewerkte gezien de hals...
            Last edited by Henk47; 23 november 2017, 02:28.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: I'm a skatergirl

              Hoe je een foto kan kapot bewerken, het lijkt wel leer, die bewerkte huid. Ook de hals bij je tweede foto, ik snap echt niet waarom je daar alle huidstructuur weggeblurd hebt.En de schaduw in haar gezicht, tja, je ziet toch uit welke richting het licht komt? Gewoon de pose een beetje sturen of een ander standpunt innemen als die schaduw je stoort.

              Comment


              • #8
                Re: I'm a skatergirl

                Ze zijn beide bewerkt: het ziet er niet uit.

                Comment


                • #9
                  Re: I'm a skatergirl

                  Ik begon me al af te vragen waar de pittige reacties bleven. Toch bedankt
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment

                  Working...
                  X