| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
Laat die pers maar draaien ![]()
__________________ Groeten Dirk Mijn ander "vallen en opstaan" is te vinden op : www.flickr.com/photos/Dirk_Ganseman |
| |||||
|
Locatie, model en styling is in orde. Maar je hoort het al afkomen he ![]() Denk dat je met nabewerking hier een véél sterkere plaat van kunt maken.. Ook nog meer (beter, specifieker) je licht gebruiken, al gaat dat niet altijd.
__________________ |
| |||||
|
leuk shot al had ik graag ook wat in die spiegel gezien grt,bouk.
__________________ BD0270NL Canon EOS 30D. wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen. Meer op : www.boukcoriensgallery.fotopic.net |
| |||
|
@Lennert: Je kan altijd nog wel blijven prutsen natuurlijk. Maar in dit geval is de foto voor mij min of meer klaar. Wat zou jij trouwens nog toevoegen in dit geval? (Tussen haakjes: in mijn geval zit ik vaak met een reeks van pakweg 40 foto's voor mijn site, en kan ik meestal niet elke foto tot in de puntjes gaan afwerken. Dan beperk ik mij tot kleurcorrecties, soms wat filtering, en hier en daar wat retoucheren voor zover nodig. De gulden middenweg voor kwaliteit/kwantiteit he...) @Madmax: bij ons noemen ze dat gewoon 'kousen'. ![]() ![]() Patrick. |
| |||||
|
Ik vind beide foto's geslaagd. De compo van de eerste en het experiment bij de tweede... ... en het licht, tja. Een mens moet het soms gewoon doen met het licht dat er is he. Niks fout mee in dit geval, als je het mij vraagt.
__________________ If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be |
![]() |
| Labels |
| bank, bat, goud |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enkele beoordelingen | spooky | Challenge-of-the-Month | 6 | 3 september 2008 17:52 |
| Het grote Canon en Nikon vergelijkings topic | Jan_10D | Camera's | 434 | 25 augustus 2008 16:33 |
| EC08 --> 09 | Erik Mansvelders | Fotobewerking | 16 | 14 augustus 2003 16:45 |
![]() |