Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst aan de Blaarmeersen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst aan de Blaarmeersen

    Graag jullie mening: of ?




    Last edited by Fonske350D; 17 november 2005, 22:36.
    Love is the only color blind can see...
    Canon EOS350D, Canon 18-55mm 1:3.5-5.6, Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 USM, Sigma 24-70 2.8 / Canon EOS3, Canon 50mm 1.8, Praktica MTL-3 met 50mm 1.8 lens

  • #2
    Re: Herfst aan de Blaarmeersen

    Eerste is voor mij de beste. Alleen wat jammer dat de laarzen er niet helemaal op staan, een toch niet onbelangrijk item binnen deze plaat. De rand van het rokje is net wat overbelicht, maar dat kan ook bij het omzetten gebeurd zijn.

    Bij de laatste lijkt het model uit focus te zijn. Scherpgesteld op het zand?

    seppuku.

    Comment


    • #3
      Re: Herfst aan de Blaarmeersen

      Geef mij maar nummer 3; wellicht en precies omdat model niet heel scherp is. Ze lijkt duidelijk (en dit straalt de foto volgens mij uit) ergens anders met haar gedachten te zijn. Afwezig.
      Misschien denkt ze aan betere tijden, droomt ze van iets mooiers en beters. Hoe dan ook gaat ze op in haar eigen wereldje. En dat is mooi.
      Voor een handjevol meer prenten....

      Comment


      • #4
        Re: Herfst aan de Blaarmeersen

        voor mij ook de laatste opname, bij de eerste zou ik het geen herfst noemen maar voorjaar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Herfst aan de Blaarmeersen

          3de foto vind ik ook de beste, de expressie op de eerste foto vind ik niet zo ...
          op de 3de "dwaalt" ze precies ergens rond met haar gedachten.

          btw, wel leuk om iemand die in uw buurt woont te zien verschijnen in zo'n post
          Canon Eos 40D + 70-200 f2.8 + 24-70 f2.8 + 50mm 1.8 + 18-55 + 28-90 + 75-300 USM III + Speedlite 420EX
          http://www.inframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Herfst aan de Blaarmeersen

            bij de eerste komt de herfst niet naar voren omdat ik de herfst kleuren niet zie bij een zwart/wit foto
            Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Re: Herfst aan de Blaarmeersen

              Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
              bij de eerste komt de herfst niet naar voren omdat ik de herfst kleuren niet zie bij een zwart/wit foto
              neen, maar het scheelde toch nie veel hé

              Comment


              • #8
                Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                neen, maar het scheelde toch nie veel hé
                lachen geblazen

                Mooie opnames en voor mij de derde, dat zijn herfstkleuren en de lage schaduw die erbij hoort

                Comment


                • #9
                  Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                  Ok ik heb wel wat puntjes dat ik wil aanmerken....

                  Leuke foto's, maar!

                  1ste foto had ik het ander been erop gezet.... Nu is het nit echt flatterend (celluitis zie je denderend goed nu...(of hoe schrijf je het ook alweer) )
                  Ook de bot had ik er graag op gezien... Kon dan perfect dienen als fashionpic...


                  2de foto komt het heel raar over door het perspectief.... Model haar hoofd is keigroot tegenover haar kleine bengelende voetjes achteraan.... Dus ofwel ander perspectief zodat beide delen even groot zijn, ofwel geen voetjes....

                  3de vind ik tof, niet echt iets op aan te merken....

                  Greetz
                  Dj

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                    Bedankt voor de vele reacties; Ze waren in de trend dat ik verwacht had: foto3 duidelijk de betere foto. En idd, die bot is een detail dat me zelf niet was opgevallen, maar dankzij jullie reacties is dit iets waar ik in de toekomst zeker rekening ga mee houden.

                    Wel een kleine reactie op Djamilla: Als dit model cellullitis heeft, dan ben ik Sinterklaas . Nee, hetgeen je ziet is een korrel die ontstaan is door de zwartwit omzetting. Het model haar benen waren een beetje overbelicht, en ik heb er wa meer contrast proberen insteken. Ik heb nog es nagekeken op het origineel en op haar benen is niets aan te merken. Daar ben ik rotsvast van overtuigd .

                    I'll be back with more pics !
                    Love is the only color blind can see...
                    Canon EOS350D, Canon 18-55mm 1:3.5-5.6, Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 USM, Sigma 24-70 2.8 / Canon EOS3, Canon 50mm 1.8, Praktica MTL-3 met 50mm 1.8 lens

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fonske350D
                      Bedankt voor de vele reacties; Ze waren in de trend dat ik verwacht had: foto3 duidelijk de betere foto. En idd, die bot is een detail dat me zelf niet was opgevallen, maar dankzij jullie reacties is dit iets waar ik in de toekomst zeker rekening ga mee houden.

                      Wel een kleine reactie op Djamilla: Als dit model cellullitis heeft, dan ben ik Sinterklaas . Nee, hetgeen je ziet is een korrel die ontstaan is door de zwartwit omzetting. Het model haar benen waren een beetje overbelicht, en ik heb er wa meer contrast proberen insteken. Ik heb nog es nagekeken op het origineel en op haar benen is niets aan te merken. Daar ben ik rotsvast van overtuigd .

                      I'll be back with more pics !

                      Als ik u was zou ik dat toch klein beetje proberen photoshoppen, want nu komt het echt niet flatterend over....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                        Nummer 3.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                          Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC
                          Nummer 3.
                          idem
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #14
                            Re: Herfst aan de Blaarmeersen

                            Bij de eerste krijg ik een goedkoop gevoel
                            Komt door
                            a: afgesneden voet
                            b: de kin van het model, daarmee bedoel ik niet dat er iets mis is met de kin van uw model maar dat je haar opzij of naar omhoog had moeten doen kijken.
                            Doordat ze op een hoogte staat en naar beneden kijkt lijkt het alsof ze een dubbele kin heeft. En dat vinden ze niet echt leuk ( geloof me )

                            Bij de 2e foto is het jammer dat je maar één hand laat zien, en dat je geen gebruik hebt gemaakt van een reflectiescherm om die harde schaduw te breken.

                            Bij de 3e foto maak je goed gebruik van de schaduw op het zand
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment

                            Working...
                            X