Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Figuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Figuur

    Lang getwijfeld of ik hem wel zou posten,..dus indien er teveel opmerkingen komen over bierbuikjes etc. verwijder ik hem weer..

    Canon 6D

  • #2
    Re: Figuur

    Over bierbuiken ga ik niet beginnen
    Wat me wel direct opviel is dat het been rechts onderaan
    precies aangevreten lijkt te zijn en dat komt nogal vreemd over.
    Het idee op zich spreekt me wel aan.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Figuur

      Had mooi kunnen zijn maar zoiets vereist alles of niets.
      En dit vind ik (imho) maar niets.
      Mannelijk naakt kan (met nadruk op kan) acceptabel zijn maar dan zonder compromissen. Zie bv Michelangelo's David.
      Sorry Tom maar je kan beter (zonder schroom)
      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Figuur

        Thanks for the comments,.. it was worth the shot.
        Het ging mij eigenlijk alleen om het idee. Ik ben konstant op zoek naar iets nieuws, met vallen en opstaan uiteraard. Voordat ik een model dit soort fotografie laat ondergaan, probeer ik het zelf eerst even uit en dat ik geen David ben weet ik ook,... dus bij deze... is er een David in de zaal?
        Canon 6D

        Comment


        • #5
          Re: Figuur

          'k vind het linkergedeelte mooi, dergelijke belichting is niet gemakkelijk,
          en vergt veel geduld en oefening!
          Zo'n foto is niet simpel, je hebt alleen het model en het licht, geen fancy achtergronden en zo, maar wel een mogelijkheid om het menselijk lichaam op zijn best te tonen.
          Blijven verder experimenteren!!!


          Xommy
          _______ Xommy ______
          Lidnummer: BD0248BE
          ____________________

          Comment


          • #6
            Re: Figuur

            hi Tom,

            Ik vind het zeker potentieel hebben. Of je nu een David bent of niet. Wat ik met deze foto had gedaan is juist alleen de linker kant laten zien. De rechterkant maakt de foto helaas een stuk minder "sterk". Crop em zodat je alleen de linker kant over houd en je heb een hele sterke foto die uitnodigt om meer te zien.

            just my 2 euro cents.

            cheers.

            MajorPain
            Nikon D2H
            Tamron 28-70mm F2.8
            Nikkor 50mm 1.8 D
            Nikkon SB-800
            XDrive-II 60GB
            Heel veel studio spul

            Comment


            • #7
              Re: Figuur

              Ik zou de sessie doen met een naaktmodel die er voor gaat, concept is goed

              De bewerking wat minder, maar je kan ook niet alles zelf doen. Zeker verder experimenteren met mannelijk naakt. En vergeet niet dat ook een piemel recht heeft om in beeld te komen.

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: Figuur

                Hmm, hier op mijn laptop zie ik inderdaad wat Karlito bedoelt...hier is duidelijk iets misgelopen. Deze avond verbeterde versie on-line...
                Canon 6D

                Comment


                • #9
                  Re: Figuur

                  goede poging, snap niet waarom je rechtse foto erbij plakte,
                  enkel de linkse tonen zou veel beter uitkomen (volgens mij)
                  Panoramix

                  Comment

                  Working...
                  X