Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerlijk gezegd geen van de twee ;
Bij de bovenste zit je met dat stukje lucht , overbelichte hoofdband en weinig of geen scherpte;
Bij de onderste zit je bovendien ook nog met volkomen onnatuurlijke kleuren, vooral ,dat groen op de voorgrond.
Neen, als familiekiekje okay maar niet voor een showcase !
Neen, als familiekiekje okay maar niet voor een showcase !
Hmmm dat zou ik niet zo rap zeggen. Ik zie hier dingen passeren die serieus onder dit niveau liggen die wel SC waardig worden aanzien.
OT. Over de kleuren in nr 2 kan ik volgen. Voor mij foto 1 heel mooi en ja die overbelichte hoofdband neem ik er graag bij.
De eerste als je mbv de RAW-files de haarband kan terugpoetsen...
Want dit stoort me eerlijk gezegd toch ook wel een beetje.
Voor de rest is het licht trouwens wel erg mooi in de eerste foto.
Bij de tweede kan ik awacs457 wel volgen inzake de "rare" kleuren.
How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?
De laatste beelden van m'n laatste shoot...
Ik kom nog wel terug binnen x-aantal tijd. Ofwel in de showcase, ofwel in de verkoopsrubriek
Welkom terug en gelukkig maar. Ik mag je platen altijd graag zien.
Ik zou voor no1 gaan echter kan ik de glow in de springhairs niet plaatsen. (mss net ff te veel licht op dat gebied)
Het zou uiteraard kunnen maar ik zou daar persoonlijk iets burnen. Maar dat is persoonlijke smaak
De tweede foto had ik bewust wat koeler afgewerkt, maar blijkbaar valt die zo niet in de smaak, vandaar de update.
De haarband in de eerste... Mja, mij stoort de overbelichting niet echt, maar dat zal smaakgebonden zijn.
@ Bouk: 'k volg je niet echt vrees ik... Wat ze hier aan heeft is een kleedje in licht gebroken wit in natuurlijke vezels. 'k vond zoiets 't meest passend. Felle kleuren zeker niet, en met dezelfde kleur als haar omgeving zou ze verdrinken in het beeld.
Welke kledij zou jij dan bv genomen hebben?
Comment