Vanmiddag genomen in Gent. (Een zwart-wit versie komt iets later nog.)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Femke
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Femke
Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk berichtSaaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.
Comment
-
Alleen die witte vlek rechts doet het minder, (kan je snel wegwerken, of gewoon croppen) voor de rest doet dit beeld het wel goed hoor !
En de compo is hier alles behalve saai ! ( die logo mag ook weg hoor, zal je beeld ten goede komen ! )
D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FilmDude Bekijk berichtSaaie compo en saaie kleuren (kleurenpalet past ook niet zo goed).
Skintones zijn overbelicht, liggen bijna in zone 7, sommige stukken gaan naar 8 toe.
De witte vlek rechts zou ik wegdoen, vraagt iets te veel aandacht.
Voor de rest heeft het model het hier wel heel goed gedaan.
Comment
-
Ik vind de huidtinten net goed. Het benadrukt haar kleurtype. Mooi model ook. Leuk met de mond een tikkeltje open.
Zelf zou ik haar een tikkeltje meer naar jou hebben laten kijken. Het is beter om te vermijden dat het wit van de ogen allemaal aan 1 kant van de iris zit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk berichtIk vind de huidtinten net goed. Het benadrukt haar kleurtype. Mooi model ook. Leuk met de mond een tikkeltje open.
Zelf zou ik haar een tikkeltje meer naar jou hebben laten kijken. Het is beter om te vermijden dat het wit van de ogen allemaal aan 1 kant van de iris zit.
Luc
Comment
-
hij is iets overbelicht, daar kan ik volgen.
Naar kleurenpallet zie ik wel zo geen probleem. Het is niet de perfectie maar de kleurtheorie mag je gerust met een korrel zout interpreteren zolang je geen gekke dingen doet.
Is een mooie foto.
Comment
-
Hij is niet overbelicht. Hij is misschien een beetje licht voor sommige smaken/doeleinden.
Ik vind hem eigenlijk heel knap. Het enige wat mij opvalt, is de compo. Die gaat net een beetje laag, of zo? Of ik zou haar misschien nog net iets meer in de hoek gezet hebben? Ik weet het niet. Maar ik vind het een heel knappe foto.
De kleuren passen heel goed bij elkaar, en vullen elkaar aan. En de blauwe ogen springen eruit. Ja, die witte vlek. Tja, wegpoetsen? Bwa, het is een detail, maar het mag natuurlijk. Echt heel mooi, vind ik.
Comment
-
-
Ik ben een complete leek wat deze tak van de fotografie betreft
Maar ik vind deze dus op alle vlakken perfect
Knap model, mooie compositie. Kleuren passen goed samen en komen heel mooi uit. Haar ogen vallen echt op.
De witte vlek versterkt naar mijn gevoel de richting/diepte.
Naar mijn mening dus een toppertjeFLICKR PHOTOSTREAM
Just try to comprehend that which you'll never comprehend
Comment
-
-
Ik ben ook een complete leek, maar ik vind dit heel mooi ... met uitzondering van dat logo, dat zou wel wat kleiner (discreter) mogen.Mvg Philip
Comment
-
Comment
Comment