Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Emotie

    Gisterenavond heb ik eens iets nieuws geprobeerd. Het vast leggen van emotie. Wat vinden jullie van deze foto's? Van de belichting, de pose, de uitsnede, de keuze voor zwart /wit, enz? of



    Groetjes, Linda

  • #2
    Re: Emotie

    De eerste is de beste. Bij de tweede is de 'chauffage' te nadrukkelijk. Waarschijnlijk om dat het te fel belicht is (wit). Misschien moet je eens proberen om meer vanuit de hoogte te trekken om een extra effect te creëren. En misschien ook eens een hoek proberen zonder chauffage zodat je echt in de hoek zit.

    mvg,

    Benjamin
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Emotie

      2 "slordige" foto's ... te grijs ... sorry.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Emotie

        Het idee/pose en zo is goed vind ik, de omzetting iets minder. Op de foto's staat ook net iets te veel zoals de sleutel de pijpen van de radiator. (radiator zelf stoort niet.)
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Emotie

          Dank jullie voor de feedback

          Heu, wat is 'chauffage'?

          Ze zijn te grijs. Kan ik daar met de levels iets aan veranderen? Deze zijn in het donker met alleen flitslicht getrokken. Flits op de camera en één wireless.

          De foto's zijn niet omgezet, maar gelijk in zwart/wit genomen. Je zou dus rechts iets meer croppen?
          Groetjes, Linda

          Comment


          • #6
            Re: Emotie

            Lin,

            Ik kan het niet uit je signature halen, maar ik vermoed dat je uit Nederland afkomstig bent


            "chauffage" is algemeen beschaafd brussels (en ook wel Frans) voor "verwarming"....de radiator dus

            De groeten,
            Geert

            Comment


            • #7
              Re: Emotie

              Oorspronkelijk geplaatst door ghrrm Bekijk bericht
              Lin,

              Ik kan het niet uit je signature halen, maar ik vermoed dat je uit Nederland afkomstig bent


              "chauffage" is algemeen beschaafd brussels (en ook wel Frans) voor "verwarming"....de radiator dus

              De groeten,
              Geert
              LOL, ben inderdaad Nederlandse Weer wat geleerd. Dank je
              Groetjes, Linda

              Comment

              Working...
              X