Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Thanks voor de reacties.
Het ooglapje, sja, das gewoon schaduw, vond het meer sfeer hebben daardoor (heb er ook met perfect belichte ogen, maar dat zij me niks )
Scherp? niet 100%, maar ook niet onscherp
En die Elvis, sja das een titel, mij deed het aan Elvis/James dean denken, dus noemde ik hem zo
Een belediging voor elke Elvis fan (zie hier totaal geen Elvis in)..... maar wel een knappe foto...
Elvis laat me verschrikkelijk koud. en het is maar een titel he, ik denk niet dat het een hommage moest worden...
Tsjok vol sfeer , dus ik kan het wel smaken. Dat oog zou je in PS een heel kleintikje kunnen geven om te zien wat het geeft (niet noodzakelijk beter, hoor)
Een belediging voor elke Elvis fan (zie hier totaal geen Elvis in)..... maar wel een knappe foto...
Dat valt wel reuze mee, als je ziet wat voor een misbaksels de king al allemaal geimiteerd
hebben. En geen gelijkenis, neen, maar de attitude is erg rock 'n roll. Cool dus.
Comment