Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elphinestone Reef

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elphinestone Reef

    Langsheen de wand van het befaamde Elphinestone Reef.


    Tropcal
    grt, TROPCAL
    www.tropcal.be

  • #2
    Re: Elphinestone Reef

    Mooie foto en niet makkelijk, heb ik al van een collega gehoord op het werk

    Comment


    • #3
      Re: Elphinestone Reef

      Mooie foto. Ben er zelf geweest, ook onder water. Grote haai op 2 meter afstand van me af gehad en dat was toch wel onrustwekkend. Schitterende duiklokaties ginder het zuiden van Egypte.
      Frank
      Nikon D800
      www.fotodigiclub.be

      Comment


      • #4
        Re: Elphinestone Reef

        Met zijn prachtige foto's probeert Tropcal ons allemaal in het water te krijgen.
        Beauty need only be a whisper
        Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

        Comment


        • #5
          Re: Elphinestone Reef

          Oorspronkelijk geplaatst door tmh
          Met zijn prachtige foto's probeert Tropcal ons allemaal in het water te krijgen.
          Bedankt voor het complimentje, maar ... je hebt me door hé Tom.
          Als ik hier kijk op het forum merk ik duidelijk op ... er zit hier potentieel aan fotografen die onderwater het best goed kunnen maken.
          Ik zie hier dagelijks prachtige beelden, teveel om op alle te reageren (sorry) ... een positief woord kan wonderen en deugd doen. Ik vraag me dikwijls af hoe doen die mensen dat toch, hoe krijgen die dat vogeltje zo schoonekes op die foto.
          Ik waan mezelf niet als een onderwaterfotograaf, noch fotograaf en bovendien heb ik nauwelijks kaas gegeten van fotografie ondanks dat ik al enkele jaren op geregelde tijdstippen met een camera in de hand rond loop . Ik heb als hobby snorkelen/duiken en daarbij is een ander uit de hand gelopen hobby bijgekomen namelijk fotograferen. Niet om de shot van men leven te kunnen maken, dat interreseert me totaal niet , maar gewoonweg omdat ik het graag doe en op deze wijze ook informatie kan meegeven aan anderen. Het laten zien hoe mooi het wel is onder de waterspiegel, het signaleren/waarnemen van diersoorten op andere gebieden. Ik moet van mijn prentjes, tja ik noem het prentjes , niet leven hé, zou erg zijn. Maar eerlijk gezegd ik pronk toch wel eens graag met de redelijke foto's die ik reeds heb kunnen vastleggen. Wie weet springt er geen vonk over en breng ik andere mensen op ideeën.

          grt, Tropcal
          grt, TROPCAL
          www.tropcal.be

          Comment

          Working...
          X