Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eline
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eline
Geslaagd, zwart op zwart, niet evident, maar toch goed gelukt.
Enige wat ik een beetje vreemd vindt is het kleed onderaan, maar ik weet niet juist wast. Ofwel is het net iets te lang, of iets te recht,... Het kan ook te maken hebben dat het ongeveer gelijk loopt met de plint achteraan op de muur, ik weet het niet direct, maar het oogt een beetje alsof er een fout zit in de foto (een kleintje dan wel te verstaan)
Mooie foto in ieder geval.
Comment
-
Proficiat met je HoF DominicVriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Proficiat met deze mooie HOF plaat..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtGeslaagd, zwart op zwart, niet evident, maar toch goed gelukt.
Enige wat ik een beetje vreemd vindt is het kleed onderaan, maar ik weet niet juist wast. Ofwel is het net iets te lang, of iets te recht,... Het kan ook te maken hebben dat het ongeveer gelijk loopt met de plint achteraan op de muur, ik weet het niet direct, maar het oogt een beetje alsof er een fout zit in de foto (een kleintje dan wel te verstaan)
Mooie foto in ieder geval.
Het kleed is eigenlijk een jumpsuit, met broekspijpen die recht zijn vanonder.
Ik heb nog geprobeerd om de achtergrondrol bij te klonen, maar dan werd het een soepje.
Thx voor de hof en de felicitaties.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment