Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een knipoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een knipoog

    Valt best tegen op deze leeftijd.






    Last edited by Hexagon; 13 december 2009, 14:30.
    Grt,
    Hexagon

  • #2
    Re: Een knipoog

    Leuk, maar ik vind het hand wat storend. Dat staat er maar voor een klein deel op. Beetje croppen?
    Mijn website | Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Een knipoog

      Moet de achtergrond grijs zijn of is ook magenta bedoeld?
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Een knipoog

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim_vdw Bekijk bericht
        Leuk, maar ik vind het hand wat storend. Dat staat er maar voor een klein deel op. Beetje croppen?
        yep, voor mij ook.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Een knipoog

          Het handje er volledig op / of eraf...dit is boter noch vis....
          De gelaatsuitdrukking is dan weer grappig.
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

          Comment


          • #6
            Re: Een knipoog

            Stukje gecropt.
            De kleur van de achtergrond is zo.
            Grt,
            Hexagon

            Comment


            • #7
              Re: Een knipoog

              Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
              Stukje gecropt.
              De kleur van de achtergrond is zo.
              zo ist mooi.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Een knipoog

                Altijd leuk die kinder-knipoogjes
                Ik zit toch een beetje te piekeren over de witbalans van de foto....ik vind hem erg rood-paars. Het kan ook heel goed aan mijn beeldscherm liggen hoor, dus vandaar een testje.
                Ik heb in PS de witbalans aangepast, komt dit niet meer in de buurt? (is wel een stuk koeler)
                Als het 3 keer niks is, haal ik 'm meteen weg

                ps....het jongetje heeft wel een beete een ranzig (grote bruine vlek) en gekreukeld kraagje. Jammer.


                Comment


                • #9
                  Re: Een knipoog

                  Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Altijd leuk die kinder-knipoogjes
                  Ik zit toch een beetje te piekeren over de witbalans van de foto....ik vind hem erg rood-paars. Het kan ook heel goed aan mijn beeldscherm liggen hoor, dus vandaar een testje.
                  Ik heb in PS de witbalans aangepast, komt dit niet meer in de buurt? (is wel een stuk koeler)
                  Als het 3 keer niks is, haal ik 'm meteen weg

                  ps....het jongetje heeft wel een beete een ranzig (grote bruine vlek) en gekreukeld kraagje. Jammer.


                  Ja, dat komt meer in de buurt

                  ‘t is een beetje vreemd, ik had een grijskaart mee gefotografeerd en in ACR de witbalans gecorrigeerd.’k zal het nog eens opnieuw proberen.
                  Laat de foto maar staan daar heb ik totaal geen bezwaar tegen, eigelijk nog bedankt voor de moeite die je heb genomen.
                  Dan nog even over de kleding.
                  Het ventje kwam regelrecht uit de speeltuin en had een hele middag lopen ravotten…. En dat is te zien, ik heb daar niet zo probleem mee, van mij mocht hij op de foto.
                  Grt,
                  Hexagon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een knipoog

                    @TS.... ik ben beter van u gewend.

                    Dit is geen knipoog maar een 'knijp-trek-omhoog-lip' ... ow .. en 'en-ik-heb-eigenlijk-geen-zin'
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een knipoog

                      Awh, dat geloof ik niet Jorgen. Kinderen knipperen zo echt met hun oog...al hun gezichtsspieren doen dan enthousiast mee Als die meiden van mij het proberen doen ze me denken aan andre van Duin....een eng gezicht
                      Nee, dit jongetje had er denk ik wel zin in...zo'n stoere knipoogfoto.

                      @ Graag gedaan Hexagon....soms zie ik het ook lastig hoor, tot ik een bewerking van een ander krijg en denk verrek....de WB zat toch niet goed

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een knipoog

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
                        Stukje gecropt.
                        De kleur van de achtergrond is zo.
                        Met de kleur van Monica vind ik 'm erg leuk
                        Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een knipoog

                          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Awh, dat geloof ik niet Jorgen. Kinderen knipperen zo echt met hun oog...al hun gezichtsspieren doen dan enthousiast mee Als die meiden van mij het proberen doen ze me denken aan andre van Duin....een eng gezicht
                          Nee, dit jongetje had er denk ik wel zin in...zo'n stoere knipoogfoto.

                          @ Graag gedaan Hexagon....soms zie ik het ook lastig hoor, tot ik een bewerking van een ander krijg en denk verrek....de WB zat toch niet goed
                          Mag ik ook iets niet mooi vinden?

                          Ik heb ook 2 kinderen van 13 en 16 en als die een knipoog geven lijken ze niet op een boer met kiespijn
                          Sowwie meid, maar ik vind hier echt niks stoers aan
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een knipoog

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Mag ik ook iets niet mooi vinden?

                            Ik heb ook 2 kinderen van 13 en 16 en als die een knipoog geven lijken ze niet op een boer met kiespijn
                            Sowwie meid, maar ik vind hier echt niks stoers aan


                            Er is nogal een verschil tussen een jongetje van 4 jaar wat probeert een knipoog te geven en maar niet wil lukken of een stel meiden van 13 en 16 jaar die lopen te knipogen.
                            Misschien moet ik hem in een leren pak zetten, met tatoeages en een mes en veel bloed, misschien spreek dat aan. Een kind mag geloof ik geen kind meer zijn of tonen, want dan ben je op je 4e jaar al snel een boer met kiespijn.
                            Je hoeft hem natuurlijk niet goed of te vinden, ’t zal wel een kwestie van smaak zijn, alleen de vergelijking is een beetje scheef.
                            Maar ja, ’t is ook een mening.
                            Grt,
                            Hexagon

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een knipoog

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
                              Er is nogal een verschil tussen een jongetje van 4 jaar wat probeert een knipoog te geven en maar niet wil lukken of een stel meiden van 13 en 16 jaar die lopen te knipogen.
                              Je geeft al een klein beetje het antwoord in de eerste zin. Dat was dus wat mij aan de foto 'stoorde'.
                              Als ik iemand laat poseren en het lukt niet, geef ik het op, en probeer iets anders. Of je moet willens en wetens alles hier neerzetten, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

                              En ik heb het niet over een kind een kind laten zijn, want daar ben ik genoeg pappie voor om dat te stimuleren.

                              Maar als ik een foto in SC zie met als titel 'knipoog' verwacht ik toch wel een klein beetje een mooie plaat met een mooie knipoog.

                              En deze discussie staat los van het technische gedeelte. Dat ziet er super uit.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X