Soft maken is een kwestie van smaak ik doe het ook geregeld
en dat moet in principe ieder fotograaf voor zich zelf uitmaken.
Mij stoort het hoegenaamd niet.
Zou deze wel eens in kleur willen zien![]()
Mooie soft, maar wordt nagal eens gebruikt om fouten te verbergen. Er is al veel over deze opname geschreven maar niets over de diepe plooien van de hals dat niet thuis hoort in een soft beeld, en het lintje kan, maar niet zo gespannen als bij deze.
Mooie shot, goede belichting, goede cadrage, goed afgewerkt en een goed model met een mottige tattoo.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Waarom zei je dat niet de eerste keer op deze manier?
En inderdaad dat is een persoonlijke keuze, ik heb zelfs Steven toestemming gegeven om ze te verwijderen als hij dat nodig achtte. Hij heeft dat niet gedaan en dat is zijn keuze.
Al zou ik het wel vreemd vinden mezelf te zien zonder na 11jaar...
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Omdat gNo me erop wees dat een tattoo persoonlijk is en ik dan pas vermoedde dat er mogelijks een (emotioneel) verhaal achter die pootafdruk steekt die wellicht bij jou wat gevoelig ligt. Maar hou er rekening mee dat voor anderen die dat verhaal niet kennen, het wel misschien zou kunnen lijken alsof er een hond over je heen is gelopen, en dat dan ook wel wat apart vinden. Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen want daar heeft niemand wat aan.
Het kwetste mij niet, ik ben al lang over beledigingen van vreemden heen
Ik vond het gewoon nogal boertig voor een forum.
Ik zou dezelfde opmerking ook geven in andermans topic...
Ben ik dan de enige die haar rechter oog niet zo lekker vind uitkomen(voor de rest helemaal okee)
simpele eenvoud klassiek gelijnd
in teer zwart-wit
zoals zinnetjes gerijmd
in proza dat zit
het lijkt broos en teer
met het bandje wit
met een subtiel verweer
pootje erop gezet