Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dirty Games

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dirty Games

Hey iedereen zie hier nog een paar beelden van de lingerie shoot samen met een making of van het geheel

zo hebben jullie een idee van hoe het der aan toe gaat op zo'n shoot bij ons
    grtz guys

http://www.youtube.com/watch?v=yphhLbC53no

enjoy

Re: Dirty Games

super platen zoals gewoonlijk Jim heerlijk

grtjs

jk

Comment

Perfect Jim. Jij laat zien hoe het ook kan.
      Ook leuk dat filmpje op YouTube.
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Allemaal wel knap en vooral leuk licht, maar ... de kadrering trekt op geen ...
        foto 1: hoofd en vingers domweg afgesneden, dat kan toch niet de bedoeling zijn hé
        foto 2: is donkerder in de reeks, en mag bovenaan meer ruimte naar mijn gevoel
        foto 3: elleboog! (en de benen, waren die te lang?)
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

wel beste in mijn ogen zijn men kadreringen perfect ik hou het beeld zo spannend naar mijn goesting he weliswaar
          ik ben geen klassiek type ik hou van afgesneden vingers benen hoofden enz

Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
          Allemaal wel knap en vooral leuk licht, maar ... de kadrering trekt op geen ...
          foto 1: hoofd en vingers domweg afgesneden, dat kan toch niet de bedoeling zijn hé
          foto 2: is donkerder in de reeks, en mag bovenaan meer ruimte naar mijn gevoel
          foto 3: elleboog! (en de benen, waren die te lang?)

Comment

btw een very nice movieke op youtube mag wat meer van dat zijn

grtjs

jk

Comment

Prachtige beelden !

Comment

't zijn heel mooie prentjes met een strakke styling.
                Vooral in 1 vind ik de styling en compo erg mooi. Wel, wat te kort gecropt vind ik.
                Ik zie de toegevoegde waarde van dergelijke harde crop niet.

Ik heb deze prentjes eerst gezien op mijn portable, maar daar doe ik nooit uitspraken over foto's omdat het beeld niet klopt.
                De foto's waren daar evenwel helderder (meer brightness) en wat neutraler van toon.
                Ik vond dit eigenlijk een stuk beter.
                Het donkere en de kleurtoon is volgens mij de oorzaak dat de huidtoon eerder doods overkomt.

De filmpjes waren heel interessant. Als ik het goed voorheb, gebruikte je voor de eerste 2 foto's vooral zacht licht (softbox). Toch heb je heel wat specular lights/glinstering op de huid. Da's dan allemaal via dodgen in PP als ik het goed begrijp?

Comment

Als ik een 11 zou kunnen geven zou ik het doen. Maar we gaan niet verder dan 10 dus een 10+ dan maar

Sja.. wat valt hier nog aan toe te voegen dan topfotografie?
                  Alles klopt hier gewoon .. ook de kadrages. Lekker aangesneden, gedurfd, mooi bewerkt, maar vooral ook super visagie met highlights op de juiste plekken.

Enige minpunt kan natuulijk zijn dat het niet mijn platen zijn
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Als ik een 11 zou kunnen geven zou ik het doen. Maar we gaan niet verder dan 10 dus een 10+ dan maar

Sja.. wat valt hier nog aan toe te voegen dan topfotografie?
                    Alles klopt hier gewoon .. ook de kadrages. Lekker aangesneden, gedurfd, mooi bewerkt, maar vooral ook super visagie met highlights op de juiste plekken.

Enige minpunt kan natuulijk zijn dat het niet mijn platen zijn
                    Ik ben het hier volledig mee eens.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Beslist knappe realisaties, maar vraag me wel af of dit hier nog levende wezens zijn met enige vorm van realiteit?
                      Vind dat de laatste tijd de modellen overgefotoshopped worden en meer en meer gaan lijken op plastic barbies uit de sexshop (egale en ziekelijke huidstint). Zou het absoluut niet zien zitten om met dergelijke steriele robotmeiden uit te gaan. Dit is een zeer persoonlijke beoordeling en wil geen afbreuk doen aan de technisch hoogstaande achtergrond maar wou het toch even naar buiten brengen.
                      Gelukkig is er de verwijzing naar youtube waar ik kan vaststellen dat er toch nog wat leven, normale huidskleur en een schuchter lachje aanwezig zijn.

Henri
                      Last edited by kodachrome; 17 oktober 2009, 22:12.
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

post verwijderd
                        Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 18:37.

Comment

Beetje lauwe reacties bij deze superplaten
                          #2 is iets van het beste wat ik hier in lang heb gezien, heerlijk filmpje daarenboven.

Prachtige styling en dan die interactie tussen die 2 modellen in 2 : ik kan er alleen van dromen (blijf ik doen hoor).

En bewerking is Jimmy style waar we ons ondertussen toch zouden moeten kunnen overzetten en de platen ans Sich beoordelen (btw, ik hou wel van de jimmy style)

Top die gemiddeld BD niveau ver overstijgt...
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                            En bewerking is Jimmy style waar we ons ondertussen toch zouden moeten kunnen overzetten en de platen ans Sich beoordelen (btw, ik hou wel van de jimmy style)

Top die gemiddeld BD niveau ver overstijgt...
                            Mee eens! Uitstekend werk
                            www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                              En bewerking is Jimmy style waar we ons ondertussen toch zouden moeten kunnen overzetten en de platen ans Sich beoordelen
                              De stijl is deel van de plaat he , Dirk.
                              Dat kun je niet lostrekken.
                              Verder heb ik de indruk dat de bewerking ook een groot deel van dit resultaat uitmaakt en het origineel er heel wat anders uitziet. Dus erg moeilijk los te trekken.

De huidtoon vind ik jammer. Zoals ik aangaf, vond ik de prenten in een helderder en neutraler beeld mooier en echt wel een verbetering. Daar ga ik niet van afstappen.
                              De TS doet er natuurlijk mee wat hij wil, maar als vrij veel mensen met deze bemerking afkomen is het als maker misschien wel interessant om zich af te vragen of ze hier misschien wel een punt hebben.

Verder is het natuurlijk menselijk om eerder de oren te spitsen bij negatieve bemerkingen, maar ik geef er typisch zowel positieve als negatieve. Mensen focussen zich blijkbaar vooral op het negatieve.

Aan de andere kant: voor een fotograaf is het heel interessant om reacties los te weken en een herkenbare stijl te hebben. En dat gebeurt hier wel.
                              En nog eens aan de andere kant: ik heb niet de indruk dat er een filosofie of visie achter zit maw een bewuste keuze om een 'dode' huidstoon te creeëren om een bepaalde boodschap te brengen.
                              En ten allerlaatste: aan het vakmanschap wordt niet getwijfeld; maar dit betekent natuurlijk niet dat er geen bemerkingen mogen komen.
                              Last edited by PSG; 18 oktober 2009, 13:36.

Comment

Working...
                              X