Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diehard XIEBU...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Diehard XIEBU...

..Hem kom je overal tegen...Zelf zondags s,morgens om half 5 aan het Vinne.

Ik was er iets vroeger en hij belde mij vanuit het schulens meer waar hij al rondliep rond 3 uur s,morgens..

Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: Diehard XIEBU...

Inderdaad diehards, en dan baal ik al dat ik elke dag om 05:00 naar het werk ga.

Respect mannen
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Kijk, hier zie je die magnifieke platen in wording.

En ja , ik ben ook jaloers op de tijd die men erin kan steken.

Mooie plaat, lekker ogend en een mooie achtergrond
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Prachtplaat hoor!
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Leuke foto. Prachtsfeer.
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

dus voor mij een mooie plaat .... ook in een landschap kan een mens thuis zijn ....
            Last edited by CH Photography; 2 juni 2009, 09:10. Reden: Off topic verwijderd
            nikon coolpix s9100

Comment

mooie opname, maar is dat plankier zo schuin of komt door het camerastandpunt?
              je zou er maar afglijden!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Idd diehard ,
                dit zie je ook aan zijn resultaat van foto's ,
                deze zijn meestal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  mooie opname, maar is dat plankier zo schuin of komt door het camerastandpunt?
                  je zou er maar afglijden!
                  grt,bouk.

Bouk plankier ligt zo kaarsrecht als wat en er zit "kiekendraad" of tewel "kippengaas" in het nederlands over de hele lengte.Dus afglijden zal je niet snel doen.
                  De kromming van het pad en de lens geeft dit effect..
                  Xiebu zijn lens mocht ik even uittesten terwijl hij mijn 17-40 even probeerde...Goed lenske moet ik zeggen Xiebu.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                    Kijk, hier zie je die magnifieke platen in wording.

En ja , ik ben ook jaloers op de tijd die men erin kan steken.

Mooie plaat, lekker ogend en een mooie achtergrond
                    Ireneas ik stel voor om volgende keer eens mee te gaan? Tis altijd gezellig zo met een paar mensen.
                    En dat te denken dat Xiebu dacht dat ik naar het schulens broek was en dacht dat ik daar had afgesproken..

5 minuten en hij stond in het Vinne.....
                    Ik vroeg hoe zijt gij gereden....2 liter TDI was zijn uitleg..
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Ireneas ik stel voor om volgende keer eens mee te gaan? Tis altijd gezellig zo met een paar mensen.
                      En dat te denken dat Xiebu dacht dat ik naar het schulens broek was en dacht dat ik daar had afgesproken..

5 minuten en hij stond in het Vinne.....
                      Ik vroeg hoe zijt gij gereden....2 liter TDI was zijn uitleg..
                      in onze family rijden ze lekker door he
                      ireneas zwempak niet vergeten he je kan snel uitglijden en het water ingaan op die plank
                      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                      *BD1034BE

Comment

Mooie plaat zenne en niet omdat ik daar met men rubberen laarzen opsta he
                        Was weer gezellige ochtend en heb er effe lelijk moeten doordrammen van schulen tot zoutleeuw , toch wel zware botte zenne die ik aan had
                        En idd , de lens viel dus goed mee zie ik

mvg xiebu
                        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                        *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                          in onze family rijden ze lekker door he
                          ireneas zwempak niet vergeten he je kan snel uitglijden en het water ingaan op die plank
                          Ik ben nog eens ooit zeminstructeur geweest als vervolg op mijn jeugd hobby wedstrijdzwemmen.
                          Dus voor water heb ik gene vrees

En de uitnodiging staat, laten we maar eens afspraken maken via de mail.
                          Leuk om met een groepke weer eens wat te gaan schieten.
                          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Juist wat halo-vorming links boven de bomen, verder een leuke actie-shot
                            Mijn foto's
                            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Die hards in de ochtend...ik maakte het ook al mee met die bende
                              Xiebu heeft dan nog een broer 'Die hard+'
                              Helemaal paf sta je van de 'ochtendcapriolen-met-broodjes, likeur-en-embiance'
                              Die gasten kunnen niet in bed blijven of...worden thuis weggejaagd...

Alleszins knap shot ! ...The making of...

mvg,

Roland

Comment

Working...
                              X