Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dark Paradise

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dark Paradise

    Dark Paradise by Smith De Westelinck

  • #2
    Re: Dark Paradise

    leuk idee, mooi uitegevoerd,
    maar iets wringt, het neemt me niet echt mee.
    Te clean vind ik
    "You never fail because you made a mistake
    You only win because you try"
    - Marcus Hilton (bekend danser)
    FLICKR

    Comment


    • #3
      Re: Dark Paradise

      Meesterlijk! Lijkt een still uit een film van david lynch...blue velvet, maar hier is het dan red velvet
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Dark Paradise

        Mooie lichtsetting !

        Comment


        • #5
          Re: Dark Paradise

          Top van sfeer!

          Comment


          • #6
            Re: Dark Paradise

            Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk bericht
            leuk idee, mooi uitegevoerd,
            maar iets wringt, het neemt me niet echt mee.
            Te clean vind ik
            Ik ga je daar niet in tegenspreken, het was ook niet voor ons een input tijdens de bedenking en uitvoering of het een al dan slordig/geleefde/steriele omgeving moest worden.
            Wat voor ons vooral telde was eigenlijk de opzet, de compositie, de interactie, het licht, de dimensies en daarbij het ruimtelijke.
            Het is ook iets dat je met een zekere afstand bekijkt, het is niet een levende situatie... vandaar ook de pose van de vrouw.
            Zij is als de weegschaal tussen slecht en onschuldig. Statig en vast. Maar wel reeds ongewild ingenomen door het slechte. :-)

            Comment


            • #7
              Re: Dark Paradise

              Het zal wel aan mij liggen ( verdorven geest ) maar ik ben al een paar keer komen kijken en ik heb altijd de indruk dat de onderkant van haar lichaam ( vanaf de taille ) gedraaid is en eigenlijk de achterkant is

              Comment


              • #8
                Re: Dark Paradise

                Het zal wel aan mij liggen ( verdorven geest ) maar ik ben al een paar keer komen kijken en ik heb altijd de indruk dat de onderkant van haar lichaam ( vanaf de taille ) gedraaid is en eigenlijk de achterkant is
                Dit was ook onmiddellijk mijn eerste gevoel toen ik de foto bekeek, en eens je dit gezien hebt wringt het wel echt bij het vrouwelijke model.

                Het kon eigenlijk goed bijgestuurd worden door de fotograaf, door het model een heel klein beetje een andere pose te laten aan nemen...

                Maar het antwoord van NDW kennen we natuurlijk reeds: dit is voor 100% hoe hij het zo in beeld wilde brengen,
                en iedere (eventueel opbouwende kritiek) blaast hij onmiddellijk weg...

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: Dark Paradise

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Dit was ook onmiddellijk mijn eerste gevoel toen ik de foto bekeek, en eens je dit gezien hebt wringt het wel echt bij het vrouwelijke model.

                  Het kon eigenlijk goed bijgestuurd worden door de fotograaf, door het model een heel klein beetje een andere pose te laten aan nemen...

                  Maar het antwoord van NDW kennen we natuurlijk reeds: dit is voor 100% hoe hij het zo in beeld wilde brengen,
                  en iedere (eventueel opbouwende kritiek) blaast hij onmiddellijk weg...

                  D.
                  Beetje vreemde opmerking.

                  Mijn eerste antwoord was op STCO zijn opmerking en ik denk niet dat ik daar van wal afsteek als zijnde wat hij zegt incorrect is en wat ik doe alles is wat het 100% moet zijn. Ik geef gewoon mijn redenering over mijn werk dat ik hier deel...

                  De pose zoals ze is, is wel degelijke afgewogen. We hebben variatie geprobeerd, en dan spreek ik over meerdere mensen waar ik mee werk.
                  Voor ons was dit de pose dat paste binnen het geheel van het beeld. Nu ja, ik ziet het ook niet meteen. Haar jurk zit aan haar bovenbenen wel strakker, maar of dat het nu ineens lijk op haar poep. Zou kunnen, maar ik zie het niet zo.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dark Paradise

                    Super sfeer en belichting. Zelfs indien haar lichaam gedraaid was en haar voorkant haar k*nt was, zou ik het nog een geslaagde foto vinden

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dark Paradise

                      Filmisch, mooi licht, ik ben fan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dark Paradise

                        @ndw

                        fine by me, creative insteeek kan bediscussierd worden, maar uiteidelijk heeft de uitvoerder altijd gelijk.
                        blijf verder doen, het is en blijft een goede fot (zie eerste regel :-))
                        groeten
                        "You never fail because you made a mistake
                        You only win because you try"
                        - Marcus Hilton (bekend danser)
                        FLICKR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dark Paradise

                          Deze plaat spreekt me erg aan. Licht en kleur zijn top en bovendien heeft het iets mysterieus.
                          Voor mij wringt het op een zeer aangename manier.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dark Paradise

                            Geeft me een Lynch-gevoel (zijn het de rode gordijnen?). Ik vind het zeker een sfeervol beeld.
                            Waar ik vaak over twijfel bij foto's met gebruik van kleurfilters, is of het toepassen van deze op het hoofdlicht een goede zet is (dit is persoonlijk), maar bij dit beeld, met de sfeer van de setting past deze zeker. Ik denk dat enkel in een filmische setting/beeld je hiermee wegkomt (bij mij :-)).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dark Paradise

                              Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                              Het zal wel aan mij liggen ( verdorven geest ) maar ik ben al een paar keer komen kijken en ik heb altijd de indruk dat de onderkant van haar lichaam ( vanaf de taille ) gedraaid is en eigenlijk de achterkant is
                              Was ook mijn eerste idee.... maar vind het wel mooie
                              www.lensculture.com/nathan-verstraete

                              Comment

                              Working...
                              X