Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Conquerors of the world
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Conquerors of the world
Oorspronkelijk geplaatst door Steve.B Bekijk berichtwat een plaat
SUPERWERK dit !
Slechts 1 opmerking: Vind het afvallen van de 'spacy' achtergrond de laatste 2 cm
wat storend.
Misschien tot helemaal onderaan doortrekken of een feather op zetten dat de overgang
geen lijn maakt.Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk berichtKan ik alleen maar in mee gaan.
Slechts 1 opmerking: Vind het afvallen van de 'spacy' achtergrond de laatste 2 cm
wat storend.
Misschien tot helemaal onderaan doortrekken of een feather op zetten dat de overgang
geen lijn maakt.
En dan kan zwart op zwart vervelend zijn.
Zo zal t beter zijn denk ik.
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk berichtDat was me nog niet direkt opgevallen, want ik werk sinds kort met nen Imac en blinken dat dat scherm doet.
En dan kan zwart op zwart vervelend zijn.
Zo zal t beter zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtbeter, maar nog een klein stukje vergeten aan de jeans van de persoon rechts
Ik heb er wat afgedaan en hopelijk is ie nu goed.
Comment
-
-
Super, heb er verder geen woorden voor
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Zou toch de onderste helft van de foto verdonkeren (in verloop).
Zo gaat de aandacht naar boven en niet naar de onderkant van de sweater/jas van de mannen (die eigenlijk toch niet interessant is).
De vlammen (ik veronderstel toch dat het vlammen zijn) van de bol die de man in zijn handen houdt mochten ook iets professioneler.
En als je wil kan je er een Dave Hill foto van maken (maar ik vind persoonlijk éne D H meer dan genoeg).
Comment
Comment